Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@06:05:28 GMT

عکس/ امیرخان مراقب باش! دوربین‌ها صدایت را ضبط می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۸۰۰/عکس_امیرخان_مراقب_باش_دوربین_ها_صدایت_را_ضبط_می_کنند

عکس/ امیرخان مراقب باش! دوربین‌ها صدایت را ضبط می‌کنند

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در جریان نیمه اول دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس، مهرداد محمدی وینگر سرعتی زردپوشان اصفهانی یک موقعیت تک به تک را به راحتی خراب کرد و با ضربه‌ای آرام توپ را به علیرضا بیرانوند سپرد! لحظاتی از این صحنه گذشت و پرسپولیسی‌ها روی دروازه سپاهان فشار آوردند که همین موضوع باعث عصبانیت بیش از حد امیر قلعه‌نویی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دقت کرده باشید قلعه‌نویی هنگام پرتاب اوت دستی شجاع خلیل زاده حرفی زد که باعث خنده خلیل زاده شد. شجاع جلوی دهانش را گرفت و حرفی به سرمربی سپاهان زد و... عکاس ما هم که نزدیک به صحنه بود تصویری از این لحظه را شکار کرد.


بنا بر گفته عکاس ما امیر قلعه‌نویی که از فشار پرسپولیسی‌ها روی دروازه تیمش پس از موقعیت صد درصد گلی که مهرداد محمدی هدر داده بود شاکی شده بود رو به شاگردش کرد و گفت: خاک بر سرت! شجاع خلیل زاده هم که کنار قلعه‌نویی ایستاده بود و قصد داشت اوت دستی را پرتاب کند خندید و بلافاصله به سرمربی سپاهان گفت: «امیرخان، دوربین‌های کنار زمین صدا هم ضبط می‌کنند. ممکن است لب‌خوانی هم کنند و...» البته امیرقلعه‌نویی نه شجاع را نگاه کرد و نه به توصیه مدافع پرسپولیس واکنشی نشان داد.

 

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۸۰۰/عکس_امیرخان_مراقب_باش_دوربین_ها_صدایت_را_ضبط_می_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: