Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@15:16:39 GMT

ترکیدن وحشتناک لاستیک خودرو + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۸۳۰/ترکیدن_وحشتناک_لاستیک_خودرو_فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: عدم استفاده از تایرسنج اتفاق دردناکی را برای مرد تعمیرکار رقم زد.

حجم ویدیو: 3.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو یک تعمیرکار حین باد کردن لاستیک های یک خودرو بدون استفاده از تایرسنج لاستیک ماشین را به شدت باد می کند که باعث ترکیدن لاستیک در نزدیکی صورتش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ملکه زیبایی عراق از ترس جانش به اردن گریخت! + عکس موبایل 20 میلیون تومانی وزیر نفت ایران + عکس رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی احسان با یک وعده غذا ترانه 17 ساله را فریب داد این پسر شیک پوش را می شناسید!؟ / او با دختران بی حیایی می کرد! +عکس تماشا کردن درگیری 2 مسافر مترو بدون دخالت کردن جنجالی شد ! + فیلم اقدام دانش آموز کردستانی با 22 میلیون تومان پول همه را غافلگیر کرد +عکس این مرد چگونه چهره اش وحشتناک شد + فیلم مرد هزار چهره تهرانی با 40 همسر + عکس قتل فجیع زن آبستن توسط افراد ناشناس / سر او را بریدند اعدام قاتل منحرف زینب دختر ۷ ساله + عکس بدون پوشش اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! قتل عام وحشتناک دیگر در تهران + عکس و جزئیات مرد آبادانی قابلمه غذای همسایه را به خاطر گرسنگی بچه هایش دزدید !

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۸۳۰/ترکیدن_وحشتناک_لاستیک_خودرو_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: