Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@14:31:24 GMT

ترکیدگی لاستیک در فضای مجازی به انفجار تعبیر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۸۳۱/ترکیدگی_لاستیک_در_فضای_مجازی_به_انفجار_تعبیر_شد

ترکیدگی لاستیک در فضای مجازی به انفجار تعبیر شد

تبریز- طنین صدای مهیب شبیه انفجار بامداد روز سه شنبه برخی از ساکنان مناطق «مارالان»،«حافظ» و «ارتش» در شهر تبریز را نگران ساخت و موجب ایجاد رعب و وحشت شهروندان شد.

به گزارش قدس آنلاین، مقارن ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز طنین صدایی مهیب موجب رعب و وحشت برخی از شهروندان شد و چنین به ذهن متبادر شد که انفجاری مهیب در این منطقه به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انفجار گاز تکذیب شد گفتنی است در این رابطه مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هیچ‌گونه انفجاری در محل حفاری‌های شرکت گاز رخ نداده است، در پاسخ به سوالی مبنی بر علت شنیده شدن صداهای مهیب پی‌درپی در اطراف خیابان راهنمایی و ولیعصر، متذکر شد: اصلاً قضیه آنطوری که در رسانه‌ها منعکس شده نیست، طبق روال معمول کارکنان مشغول تعمیر یکی از ایستگاه‌ها بودند و بهترین زمان ممکن برای این عملیات فصل تابستان می‌باشد. ولی‌اله دینی تصریح کرد: درپی تخلیه گاز وقوع سر و صدا امری بدیهی است اما این به‌معنای انفجار نمی‌باشد و نباید با چنین شایعاتی جو را متشنج کرد. وی با اشاره به اخبار منتشر شده در برخی پایگاه‌ های اطلاع‌رسانی مبنی‌بر وقوع صداهای مهیب در مناطق حافظ و مارالان تبریز و احتمال وقوع انفجار در حفاری‌های شرکت گاز، این اخبار را تکذیب کرد و توضیح داد: فرماندار تبریز در مصاحبه با رسانه‌ها عنوان کرده هیچ‌گونه انفجاری در حفاری‌های شرکت گاز رخ نداده است. وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید قبل از درج خبر مراتب را از شرکت گاز پیگیری کنند تاکید کرد: کارکنان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته‌ی آماده پاسخگویی هستند و مکالمات ضبط می‌شود، لذا تغییری نیز نمی‌توان در آن‌ها ایجاد کرد؛ در بامداد سه‌شنبه حتی یک نفر هم به اداره گاز گزارشی در این‌باره نداده است. علت ترکیدگی لاستیک بود در این رابطه فرماندار تبریز اعلام کرد: با وجود اینکه هم اکنون در تهران هستم اما این خبر را از فرمانده نیروی انتظامی استان پیگیر شدم و صداهای شنیده شده به دلیل ترکیدگی لاستیک کامیون باری بودهو هیچ گونه انفجاری رخ نداده است. رحیم شهرتی‌فر انفجار در حفاری‌های شرکت گاز را نیز تکذیب کرد و تاکید داشت:صداها مربوط به ترکیدگی لاستیک کامیون باری بوده است. گفتنی است مسئول روابط عمومی آتش‌نشانی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی با ابراز بی‌اطلاعی از شنیده شدن صداهای مهیب در برخی مناطق تبریز، ابراز داشت: از بامداد امروز تاکنون هیچ‌گونه ماموریتی با این عناوین به آتش‌نشانی گزارش نشده و نیروها به محل‌های مورد اشاره‌ی رسانه‌ها اعزام نشده‌اند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۸۳۱/ترکیدگی_لاستیک_در_فضای_مجازی_به_انفجار_تعبیر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: