Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@14:55:40 GMT

تأمین اجتماعی یکی از ٥ دستگاه برتر کشور در رسیدگی به شکایات مردمی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۸۹۳/تأمین_اجتماعی_یکی_از_٥_دستگاه_برتر_کشور_در_رسیدگی_به_شکایات_مردمی

تأمین اجتماعی یکی از ٥ دستگاه برتر کشور در رسیدگی به شکایات مردمی

به گزارش ایلنا، مسعود یوسفی اظهار داشت: اداره کل رسیدگی به شکایات نهاد ریاست جمهوری دستگاه‌های مختلف کشور را از نظر رسیدگی به شکایات و خواسته‌های مردمی مورد ارزیابی قرار می‌دهد که سازمان تأمین اجتماعی بر این اساس به عنوان یکی از دستگاه‌های موفق شناخته شده است.

وی افزود: برای حصول این موفقیت و انجام بهینه امور، دفتر بازرسی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نظارت و بازرسی مستمر بر عملکرد واحدهای تابعه و ارائه کمک‌های کار‌شناسی، مشورتی به مسئولین واحدهای تابعه و تهیه گزارش‌های لازم به مدیریت عالی را به جدیت اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی ادامه داد: بازرسی از تمامی مراکز درمانی تابعه بر اساس چک لیست‌های طراحی شده در واحدهای پذیرش، واحدهای پاراکلینیک و کلینیک و ارائه گزارش آماری به بالا‌ترین مقام سازمان طبق شاخص‌های ارزیابی شده و امتیازات اخذ شده توسط مراکز درمانی و نهایتاً اصلاح و بهبود فرآیندهای درمانی با هدف افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و افزایش کیفیت خدمات رسانی در مراکز ملکی سازمان در دستور کار بوده است.

به گفته یوسفی پاسخ به مکاتبات و موارد ارجاعی رسیدگی شده از طرف دفتر ریاست جمهوری و مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری (سامد) در چارچوب ضوابط و مقررات و به استناد گزارش‌های تهیه شده از سوی واحدهای ذیربط از دیگر اقدامات دفتر بازرسی سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم بوده است.

یوسفی اظهار داشت: این دفتر همچنین به بیش از ٢ هزار نامه از سوی سازمان بازرسی کل کشور و سامانه مربوط به این سازمان در طی ۴ سال گذشته پاسخ داده است.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی سازمان تأمین اجتماعی گفت: پاسخگویی به مراجعین حضوری، تلفنی و مکاتبه‌ای توسط کار‌شناسان بازرسی استان‌ها از دیگر اقداماتی است که با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مخاطبان و بررسی و اقدام لازم در خصوص شکوائیه‌ها، درخواست‌ها و اعتراض‌های رسیده از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی و تهیه پاسخ از دیگر اقدامات حوزه بازرسی سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهمبوده است.

یوسفی تأکید کرد: قرار گرفتن دفتر بازرسی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در زمره پنج دستگاه بر‌تر در حوزه رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات از سوی نهاد ریاست جمهوری از توفیقات این دفتر طی ۴ سال گذشته است.

وی افزود: طراحی، پیاده سازی و راه اندازی پورتال داخلی دفتر بازرسی مدیر عامل با هدف تسهیل تعاملات و ارتقاء سطح علمی کار‌شناسان استانی، راهبری و نظارت بر عملکرد کار‌شناسان بازرسی و رسیدگی به شکایات استان‌ها، برگزاری دوره آموزشی جهت کار‌شناسان استانی از دیگر اقدامات حوزه بازرسی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم است.

یوسفی انجام این اقدامات را در راستای اجرای هرچه بهتر رسالت دفتر بازرسی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: این افتخار آفرینی در سایه جدیت و مسئولیت پذیری همه همکاران صف و ستاد این دفتر با رهنمودهای مدیریت ارشد سازمان جناب آقای دکترسیدتقی نوربخش و معاونین محترم سازمان تحقق یافته است.

یوسفی در پایان افزود: براساس برنامه‌های تدوین شده، نظارت در سال‌های آتی با توجه به نهضت IT در سازمان به شکل سیستمی در می‌آید که این موضوع تحولی عظیم در شفاف سازی و پاسخگویی را در سازمان متبوع به همراه خواهد داشت.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۸۹۳/تأمین_اجتماعی_یکی_از_٥_دستگاه_برتر_کشور_در_رسیدگی_به_شکایات_مردمی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: