Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@07:17:35 GMT

روایتی از انتظار دو دلقک

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۹۳۹/روایتی_از_انتظار_دو_دلقک

روایتی از انتظار دو دلقک

نمایش "در اسکله" به نویسندگی الن گرا با کارگردانی هادی مهرابی آخرین نمایش سال ۱۳۹۶ است که تا ۲۰ اسفندماه در سالن سعدی حوزه هنری به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "در اسکله" نوشتۀ آلن گرا نویسندۀ فرانسوی، روایتگر داستان دو دلقک است که قصد سفر به آن طرف دریا را دارند اما دیر به اسکله می‌رسند و از کشتی جا می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دو، حین انتظار برای بازگشتن کشتی با یکدیگر هم‌صحبت می‌شوند و از آرزوها و خواب‌های خود دربارۀ آن طرف دریا که به آرمان شهرشان تبدیل شده می‌گویند تا اینکه...

هادی مهرابی که کارگردانی این نمایش را برعهده دارد دربارۀ اجرای آن به خبرنگار ایمنا می‌گوید: برای این نمایش حدود سه ماه تمرین داشتیم و حدود سه ماه هم پیگیری‌های مربوط به گزینه‌های مکان اجرا را انجام دادیم و در نهایت با همکاری خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان توانستیم نمایش "در اسکله" را برای اجرا در سالن سعدی آماده کنیم. این نمایش، آخرین نمایش سال ۱۳۹۶ است و نخستین تجربۀ من در مقام کارگردانی. در طول کار از راهنمایی‌های استاد عزیزم آقای سعید محسنی بسیار بهره برده‌ام و خانم شفق کاظمی، مدیر آموزشگاه آدمک نیز دربارۀ نحوۀ اخذ مجوز و مواردی که برای اولین بار تجربه می‌کردم کمک‌های بسیاری به من کرده‌اند. نام دوستان عزیزی که به عنوان عوامل نمایش به من ملحق شده‌اند عبارت است از: محسن اسدی و مهدی جوانمردی بازیگران، هانیه باهوش دستیار کارگردان و طراح لباس، مهدی ربیعی مدیر صحنه، علی توکلی زانیانی مدیر اجرایی. همچنین جمال منصوریان، مهدی زنگیون، نیره اسماعیل‌نژاد، زهرا اسدی، نسیم خسروی، عاطفه قربانی و علی احمدی، دیگر دوستانی هستند که برای اجرای "در اسکله" یاری‌گر من بوده‌اند.

به گزارش ایمنا، نمایش "در اسکله" تا ۲۰ اسفندماه _به جز روزهای ۱۳ و ۱۷ اسفند_ هر شب رأس ساعت ۱۹ در سالن سعدی روی صحنه می‌رود و علاقمندان برای تهیۀ بلیت آن می‌توانند به سایت پارتاک تیکت مراجعه کنند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۹۳۹/روایتی_از_انتظار_دو_دلقک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: