Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@10:52:27 GMT

سازمان ثبت اسناد: املاک مفسدان اقتصادی را شناسایی کردیم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۹۸۶/سازمان_ثبت_اسناد_املاک_مفسدان_اقتصادی_را_شناسایی_کردیم

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: املاک مفسدان اقتصادی شناسایی شده و کل اموال ثبت شده آنان در بانک های اطلاعاتی ما موجود است. آفتاب‌‌نیوز : سیدمحمد هاشمی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار داشت: در صورت درخواست مراجع قضایی برای توقیف اموال محکومان، متهمان و یا بدهکاران، همه داشته های آنان برای ما قابل شناسایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر لزوم شناسایی املاک خاطیان، به منظور جلوگیری از حیف و میل بیت المال، گفت: در این زمینه تا کنون آنچه که خواسته قوه قضاییه بوده است، انجام شده است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۹۸۶/سازمان_ثبت_اسناد_املاک_مفسدان_اقتصادی_را_شناسایی_کردیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: