Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@01:49:06 GMT

معمم شدن طلاب حوزه علمیه در بیوت مراجع عظام

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۰۳۸/معمم_شدن_طلاب_حوزه_علمیه_در_بیوت_مراجع_عظام

معمم شدن طلاب حوزه علمیه در بیوت مراجع عظام

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مراسم جشن و سرور و عمامه گذاری طلاب در بیوت مراجع عظام حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی ، سید موسی شبیری زنجانی، لطف الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی، عبدالله جوادی آملی، حسین نوری همدانی، جعفر سبحانی و دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با حضور مردم دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سخنرانان با تبیین فضائل حضرت زهرا(س)، ایشان را الگوی بی نظیر برای همه انسان ها به ویژه بانوان دانستند و بر تمسک به قرآن و عترت برای سعادتمندی و حل مشکلات اسلام تأکید کردند.

همچنین مداحان اهل بیت(ع) نیز درباره مقام والای دخت گرامی پیامبر اسلامی به مداحی و مولودی خوانی پرداختند.

در مراسم جشن عمامه گذاری طلاب، مراجع تقلید با تبریک تلبس طلاب به لباس مقدس روحانیت، برای آنان دعا کرده و توفیق روزافزون طلاب را از درگاه خداوند طلب کردند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۰۳۸/معمم_شدن_طلاب_حوزه_علمیه_در_بیوت_مراجع_عظام را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: