Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:59:08 GMT

سازماندهی معلمان ناحیه یک سنندج الکترونیکی می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۰۶۳/سازماندهی_معلمان_ناحیه_یک_سنندج_الکترونیکی_می_شود

سازماندهی معلمان ناحیه یک سنندج الکترونیکی می شود

سنندج – مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: امسال برای اولین بار سازماندهی معلمان ناحیه یک سنندج به صورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید فواد حسینی شامگاه شنبه در نشست مدیران ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، اظهار داشت: با توجه به درپیش بودن هفته معلم انتظار می رود که حرمت و جایگاه خاص معلمان در جامعه فرهنگ سازی و حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه ریزی های خوبی در ایام هفته معلم صورت گرفته است و انتظار می رود که بتوانیم با مشارکت خود معلمان شاهد برگزاری برنامه های خوب و متناسب با این ایام باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، سازماندهی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ را الکترونیکی عنوان کرد و اظهار داشت: سازماندهی الکترونیکی راهکاری برای رفع دغدغه های فکری معلمان و اجرای عدالت و شفاف سازی ساماندهی است.

وی افزود: ساز و کار لازم برای سازماندهی الکترونیکی معلمان ناحیه یک سنندج صورت گرفته است و انتظار می رود که بتوانیم این مهم را برای اولین بار به بهترین شکل ممکن اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی در ادامه توصیه های لازم را خصوص برگزاری امتحانات هماهنگ و پایانی پایه ششم، زمانبندی دقیق برنامه های درسی کلاس ها، تداوم برنامه های آموزشی طبق زمان تعیین شده و جلوگیری از تعطیلی زود هنگام مدارس را به مدیران مدارس اعلام کرد.

دقت در ارزشیابی عملکرد همکاران شاغل در مدارس، بایگانی صحیح مستندات، ثبت نام به موقع دانش آموزان، مسائل و اسناد مالی، اجرای برنامه تعالی و تدبیر از دیگر مباحث مطرح شده از سوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج بود.

در ابتدای این نشست مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک سنندج به بیان مشکلات و دغدغه های کاری خود پرداختند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۰۶۳/سازماندهی_معلمان_ناحیه_یک_سنندج_الکترونیکی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: