Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:10:02 GMT

شهرداری ارومیه برند جهانی گل لاله ارومیه را معرفی می‌کند + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۸۱۴/شهرداری_ارومیه_برند_جهانی_گل_لاله_ارومیه_را_معرفی_می_کند_فیلم

شهرداری ارومیه برند جهانی گل لاله ارومیه را معرفی می‌کند + فیلم

شهردار ارومیه گفت: با تولید و فروش سالانه ۱۰ میلیون گل لاله برند گل لاله ارومیه جهانی شده و برای همه اهالی گل و گیاه ئر گوشه و کنار جهان شناخته شده می‌شود.

محمد حضرت پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیهبا اشاره به هدف از برگزاری جشنواره گل‌ها در ارومیه اظهار کرد: با توجه به اینکه زندگی ماشینی در شهرهای بزرگ گسترش یافته است لازم است برای شهروندان فضاهای دارای شورونشاط را ایجاد کرد که در این راستا برگزاری جشنواره گل‌ها یک ابزاری برای رسیدن به این هدف و ایجاد شور و نشاط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ارومیه با اشاره به تداوم برگزاری جشنواره‌هایی دیگر نظیر جشنواره گل‌ها در ارومیه بیان کرد: در حال حاضر هفتمین جشنواره گل‌ها در ارومیه در حال برگزاری است که در سال‌های بعدی نیز این روند ادامه پیدا می‌کند و جشنواره‌هایی از این قبیل در ارومیه برگزار می‌شود و لازم به ذکر است که هرچه قدر به سوی زندگی ماشینی پیش رویم نیاز برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی بیشتر احساس می‌شود.

حضرت پور با اشاره به برنامه‌های شهرداری ارومیه در رابطه با معرفی برند جهانی گل لاله ارومیه گفت: لاله از یک طرف به عنوان عنصر زیبایی بخش برای شهر است و از طرف دیگر تولید و فروش این گل می‌تواند در امر اشتغال‌زایی برای جوانان کمک کند و این کار نیازمند زمان است.

وی افزود: لاله ارومیه می‌تواند به‌عنوان برند جهانی معرفی شود که در این راستا با شرکت تولیدکننده لاله ارومیه قرارداد تولید و فروش سالانه 10 میلیون گل لاله بسته شده است.

شهردار ارومیه در رابطه با زمان افتتاح شهربازی دهکده تفریحی و گردشگری چی چست ارومیه تصریح کرد: روند کاری نصب دستگاه‌های شهربازی چی چست ارومیه تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد و بهره برداری 100 درصد این پروژه در عید فطر امسال انجام می‌شود.

وی در رابطه با افزایش سرانه فضای سبز در ارومیه گفت: سرانه فضای سبز ارومیه امسال به 80 سانتی‌متر افزایش پیدا می‌کند و در حال حاضر سرانه فضای سبز ارومیه 11.5 متر است که در افق 1404 تلاش می‌کنیم به استاندارد 15 متر در این زمینه دست‌یابیم.

انتهای پیام/

R41361/P1361/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۸۱۴/شهرداری_ارومیه_برند_جهانی_گل_لاله_ارومیه_را_معرفی_می_کند_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: