Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@01:23:20 GMT

برگزاری مراسم واداع با شهدای گمنام در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۸۱۷/برگزاری_مراسم_واداع_با_شهدای_گمنام_در_یاسوج

برگزاری مراسم واداع با شهدای گمنام در یاسوج

یش از ظهر امروز با حضور مسئولان نظامی و انتظامی و استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ورودی شهر یاسوج استقبال شد.
در ادامه آیین وداع با شهدا در حسینیه ثاراله با حضور مردم قدرشناس استان و برخی مسئولان برگزار شد.
فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار در این مراسم شهیدان را چراغ راه انقلاب و مایه عزت و سربلندی ایران خواند و بر گرامیداشت نام و یادشان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام اندرزیان مدرس حوزه علمیه و دانشگاه نیز در این مراسم با بیان انکه آسایش و سربلندی ایران امروز مدیون خون شهیدان است گفت: مردم و مسئولان باید دین خود را به شهدا در عمل ادا کنند.
در این مراسم مادر شهید خدیو از شهیدان مفقود الاثر هم مرثیه ای در مقام شهید سرود.
مراسم خاکسپاری این دو شهید فردا در شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۸۱۷/برگزاری_مراسم_واداع_با_شهدای_گمنام_در_یاسوج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: