Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-26@00:38:29 GMT

غلبه حریف پرسپولیس بر رقیب استقلال در دقایق پایانی/السد صدرنشین شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۸۴۵/غلبه_حریف_پرسپولیس_بر_رقیب_استقلال_در_دقایق_پایانی_السد_صدرنشین_شد

غلبه حریف پرسپولیس بر رقیب استقلال در دقایق پایانی/السد صدرنشین شد



رویارویی حریفان پرسپولیس و استقلال در دیداری معوقه از هفته نهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر با برتری السد در دقایق پایانی همراه شد.

به گزارش فارس، در دیداری معوقه از هفته نهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، السد حریف پرسپولیس ایران و الدحیل حریف استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک السد در دقایق پایانی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی العربی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 6 برای الدحیل گل زد و السدی‌ها هم روی اشتباه بازیکن الدحیل و گل به خودی لوکاس مندس در دقیقه 9 به گل رسیدند. در ادامه در شرایطی که بازی تا دقایق پایانی با تساوی همراه بود، شاگردان فریرا دو گل توسط الحجری 89 و بونجاح 90 به ثمر رساندند تا السد بردی ارزشمند را بدست آورد.

السد با این برد 38 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر رسید. الدحیل هم با 36 امتیاز به رده دوم سقوط کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۸۴۵/غلبه_حریف_پرسپولیس_بر_رقیب_استقلال_در_دقایق_پایانی_السد_صدرنشین_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: