Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@23:19:10 GMT

مواد غذایی در دولت روحانی ۵۱ درصد گران شد! +نمودار

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۸۵۹/مواد_غذایی_در_دولت_روحانی_۵۱_درصد_گران_شد_نمودار

مواد غذایی در دولت روحانی ۵۱ درصد گران شد! +نمودار

به گزارش خبرگزاری بسیج، بانک مرکزی در تازه‌ترین گزارش خود از گران شدن ۵۱ درصدی مواد خوراکی از ابتدای دولت یازدهم تا پایان سال ۱۳۹۵ خبر داد.

بر اساس گزارش بانک مرکزی، لوبیا سبز با ۱۴۹ درصد، رکورددار گرانی در دولت حسن روحانی بوده است. هر کیلوگرم لوبیاسبز در ابتدای دولت یازدهم حدود ۲۲۰۰ تومان فروخته می‌شود که در پایان سال ۹۵ قیمت ان به حدود ۵۴۸۰ تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره در رتبه دوم گرانی در دولت یازدهم قرار دارد که قیمت آن در این مدت ۱۳۶ درصد افزایش داشته است. هر کیلو کره در ابتدای دولت یازدهم ۱۲۰۰۰ تومان بود که با رشد بیش از دو برابری در پایان سال ۹۵ به ۲۸۳۰۰ تومان رسید.

گوجه فرنگی با ۹۴ درصد گرانی، در رتبه سوم مواد خوراکی در دولت حسن روحانی قرار دارد که قیمت آن از هر کیلو ۱۸۸۰ تومان به ۳۶۴۵ تومان رسیده است.

برنج ایرانی درجه یک با ۷۵ درصد، برنج ایرانی درجه دو با ۷۴ درصد، نخود با ۷۱ درصد و تخم مرغ با ۶۹ درصد، در رتبه های بعدی گرانی در دولت حسن روحانی قرار دارند.

لازم به ذکر است حسن روحانی بر تک‌رقمی شدن تورم مانور گسترده‌ای می‌دهد و آن را یکی از دستاوردهای دولت خود می‌داند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۸۵۹/مواد_غذایی_در_دولت_روحانی_۵۱_درصد_گران_شد_نمودار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: