Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@15:55:23 GMT

۹۲ نوزاد در بیمارستان بنت الهدی شهرستان بجنورد متولد شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۹۰۳/۹۲_نوزاد_در_بیمارستان_بنت_الهدی_شهرستان_بجنورد_متولد_شد

۹۲ نوزاد در بیمارستان بنت الهدی شهرستان بجنورد متولد شد

بجنورد- رئیس بیمارستان بنت الهدی بجنورد گفت: طی ۴ روز ابتدای سال ۹۷ در بیمارستان بنت الهدی شهرستان بجنورد ۹۲ نوزادمتولد شد.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر احتشام منش افزود: از ۹۲ نوزاد متولد شده ۵۰ نوزاد پسر و ۴۲ نوزاد دختر هستند. وی اظهار کرد: اولین نوزاد در دقایق اولیه سال تحویل و ساعت ۵ دقیقه بامداد متولد شد که جنسیت آن نیز دختر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مسئول تصریح کرد : در بیمارستان تخصصی زنان و نوزادان بنت الهدی در تمام روزهای سال متخصصین بیهوشی  زنان و نوزادان به صورت مقیم حضور دارند و خدمات سطح ۳ در آن ارائه می شود. منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۹۰۳/۹۲_نوزاد_در_بیمارستان_بنت_الهدی_شهرستان_بجنورد_متولد_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: