Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:41:10 GMT

قتل ورزشکار بدنساز بر اثر تیراندازی افراد شرور

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۱۴۷/قتل_ورزشکار_بدنساز_بر_اثر_تیراندازی_افراد_شرور

قتل ورزشکار بدنساز بر اثر تیراندازی افراد شرور

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عنانی رئیس  پرس سینه استان سیستان و بلوچستان در محور ایرانشهر  و خاش هدف تیراندازی افراد شرور قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

محمد پرست رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان ضمن تائید این خبر گفت: هنگامی که عنانی و حسین شریف زاده از مسابقات ددلیفت شرق کشور در چابهار بازمی‌گشتند  در 25 کیلومتری محور ایرانشهر به خاش یک خودرو با لباس پلیس و اتومبیل سفید رنگ پرشیا که خودشان را مامور معرفی کرده بودند، دستور توقف به این 2 نفر را می دهند و پس از این اتفاق اشرار که تعدادشان چهار نفر بود با اسلحه کلاشینکف این 2 ورزشکار را با زور و تهدید گروگان می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: هنگامی که حسین شریف زاده با این افراد شرور درگیر می شود تا اسلحه را از آنان بگیرد محمد عنانی تصمیم می گیرد درب خودرو را باز کند تا جانش را نجات دهد که متاسفانه در حین فرار توسط اتومبیل اشرار با ضربه گلوله کشته می شود و افراد شرور پس از انجام دادن این عمل، از محل متواری می‌شوند و شریف زاده هم بدون اینکه آسیبی به او وارد شود از مهلکه نجات می یابد.

هنوز انگیزه این افراد از این کار مشخص نشده است.  این اتفاق برای چندمین بار است در نزدیکی پاسگاه رخ می دهد و هنوز مسئولان استان فکری به حال این موضوع نکرده اند تا از بروز چنین وقایع دردناکی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

کشته شدن مسئول پرس سینه سیستان و بلوچستان به دست اشرار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۱۴۷/قتل_ورزشکار_بدنساز_بر_اثر_تیراندازی_افراد_شرور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: