Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@12:50:10 GMT

رئیس دانشگاه آزاد ارومیه: قبول داریم برخی اساتید ما عملکرد خوبی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۱۵۴/رئیس_دانشگاه_آزاد_ارومیه_قبول_داریم_برخی_اساتید_ما_عملکرد_خوبی_ندارند

رئیس دانشگاه آزاد ارومیه: قبول داریم برخی اساتید ما عملکرد خوبی ندارند

استان‌ها>آذربایجان غربی - رئیس دانشگاه آزاد ارومیه گفت: در اینکه برخی اساتید دانشگاه عملکرد خوبی ندارند را قبول دارم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عزیز جوان‌پور هروی رئیس دانشگاه آزاد استان در جمع خبرنگاران با انتقاد از رد رشته های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه توسط وزارت علوم گفت: هم اکنون۴۳ درصد از سهم آموزش عالی کشور در اختیار دانشگاه آزاد است و حذف رشته های کارشناسی ارشد توسط وزارت علوم ظلم بزرگی در حق دانشجویان و واحدهای تابعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از قریب به یک میلیون و ۶۰۰هزار دانشجوی در حال تحصیل در واحدهای دانشگاه آزاد ونزدیک به ۶میلیون فارغ التحصیل ، بیش از ۱۱۲هزار فارغ التحصیل در واحدهای استان آذربایجان غربی بوده است.
رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی نمیتوان دانشگاه آزاد را در میزان تولید علم و مقالات نادیده گرفت و این دانشگاه نماد اقتصاد مقاومتی است.
وی اضافه کرد: مشکل امروز ما با وزارت علوم بحث تحصیلات تکمیلی است که ۲۸۰۰ رشته کارشناسی ارشد را حذف کرده اند که ۸۶ رشته آن برای آذربایجان غربی است.
جوان‌پور گفت: هم اکنون دانشگاه هایی هستند که بدون اینکه مدارج قانونی را طی کرده باشند در حال جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستند ولی دانشگاه آزاد سیبل برخورد شده است.
وی افزود: در ۲ سال گذشته ۳۲۱۹ نفر جذب هیئت علمی در دانشگاه آزاد شده که اکثرا فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسری است و این در حالیست که دانشگاه های دیگر جذب هیئت علمی نداشته اند.

رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی تصریح کرد: یا روندی که وزارت علوم در پیش گرفته، بسیاری واحدهای دانشگاهی تعطیل خواهند شد و این اتفاق میتواند ضربات جبران ناپذیری را وارد کند.
جوان‌پور در پاسخ به سوالی به عملکرد برخی استان دانشگاه گفت: قبول داریم برخی اساتید ما عملکرد خوبی ندارن و برای این منظور واینکه در وارد کردن نمرات دانشجویان تاخیر دارند مکاتبات لازم را انجام داده ایم و در صورت عدم همکاری با آنها برخورد خواهد شد.
وی در پاسخ به تغییر ناگهانی برخی اساتید در طول ترم افزود: تغییر استاد در دانشگاه بسیار نادر اتفاق می افتاد، با این حال اساتید نامنظم که عمدتا حق التدریس هستند برخورد و درصورت لزوم با آنها قطع همکاری میشود.
وی اضافه کرد: با توجه به این موارد، هم اکنون برای گزینش حق التدریسی ها، سخت گیری بیشتری میکنیم.
جوان‌پور گفت: هیچ واحدی در استان تعطیل نخواهد شد ولی شاید واحدهای زیان ده بزرگ یا کوچک شود یا امکاناتشان تغییر کند.

46

کلید واژه‌ها : استان آذربایجان غربی - دانشگاه آزاد اسلامی - تحصیلات تکمیلی - دانشجو -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۱۵۴/رئیس_دانشگاه_آزاد_ارومیه_قبول_داریم_برخی_اساتید_ما_عملکرد_خوبی_ندارند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: