Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@12:31:18 GMT

برگزاری مانور پدافند غیر عامل در مدارس نی ریز

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۳۴۳/برگزاری_مانور_پدافند_غیر_عامل_در_مدارس_نی_ریز

برگزاری مانور پدافند غیر عامل در مدارس نی ریز

در هفته بسیج دانش آموزی مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه الفجر 8 نی ریز با حضور مسئولان این شهر برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نبض نی ریز؛ در هفته بسیج دانش آموزی مانور پدافند غیرعامل در  دبیرستان دخترانه الفجر 8 نی ریز با حضور مسئولان این شهر برگزار گردید.

گفتنی است: مانورپدافند غیرعامل با هدف کاستن از آسیب‌پذیری نیروی انسانی و تاسیسات و تجهیزات حیاتی و حساس و مهم کشور علیرغم حملات خصمانه و مخرب دشمن و استمرار فعالیت‌ها و خدمات زیربنایی و تامین نیازهای حیاتی و تداوم اداره کشور در شرایط بحرانی ناشی از جنگ وبه منظور آمادگی برای مقابله با بحران چندین سال است که درمدارس سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۳۴۳/برگزاری_مانور_پدافند_غیر_عامل_در_مدارس_نی_ریز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: