Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@18:42:47 GMT

واکنش جالب سردار نوعی اقدم به تهدید ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۳۴۶/واکنش_جالب_سردار_نوعی_اقدم_به_تهدید_ترامپ

سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در خاک سوریه گفت: توصیه می شود ترامپ بجای تهدید ایران سری به سنگ قبر سربازانش بزند که نوشته شده : محل مرگ خلیج فارس!.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ا به نقل از آذرسلام، سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم ظهر امروز در مراسم سخنرانی سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام خمینی اردبیل با تحسین و قدردانی از زحمات و تلاش پزشکان و پرستاران در حفظ سلامتی و جان بیماران؛ تربیت عالمان مجاهد را در هر رشته ای مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: وظیفه ما سپر جان در برابر گلوله های دشمن است تا انقلاب اسلامی ایران عالمانی مجاهد را تربیت کند زیرا کشور ما در دنیا در تمامی عرصه ها با نام انقلاب اسلامی مطرح و شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نوعی اقدام در لابلای سخنان خود بارها از پزشکان ایثارگر و مجاهد ایرانی در عراق و سوریه قدردانی کرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه با اشاره به اینکه در خاک عراق و سوریه بارها عملا دیدیم و اثبات شد که آمریکا و غرب در صحنه هستند و از داعش حمایت و پشتیبانی می کنند تصریح کرد: فرماندهان و سربازان رشید ایران در سوریه و عراق ضربه مهلکی بر سر جریان ساختگی تروریستی فرود آورده است و تنها قدرتی که توانست در برابر همه ابر قدرتها بایستد و بشار اسد را تثبیت کند ایران بود.

فرمانده قرارگاه مدافعین حرم در سوریه با بیان اینکه در جبهه مقاومت از هر مکتب و اعتقادی حاضر شده و با اخلاص و با تمام صداقت به وظیفه خود عمل می کنند افزود: ما توانسته ایم دل های غیر هم مکتب و مذاهب را دور خود جمع کنیم و همراه کنیم انتظار ما از دانشجویان و محیط دانشگاه ها نیز همین است که دل ها را همراه خود کنند.

جانباز دوران دفاع مقدس که سابقه 10جراحت میدان جنگ و 36 جراحی در بدن دارد ادامه داد: 7 سال دنیا نتوانست سوریه را براندازد و قطع نامه ای که اخیراً نوشته شد، 78 درصد از خواسته های جبهه مقاومت دیکته و اعمال شده است.

سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم با اشاره به اینکه اسرائیل- آمریکا، برخی کشورهای اروپایی از جمله فرانسه 11500 نیروی تروریست داعش را عازم سوریه کرد که 1500 نفر از این تعداد زن بوده و غریب به اتفاق آنها حامله و باردار شده اند؛ اکنون فرانسه دست به دامن پاسداران ایران شده که بدون توجه به حقوق بشر همه آنها را قلع و قمع کند! تا مبادا به محل اعزام یعنی فرانسه برگردند و در آنجا این جنین ها زاده شود!.

این سردار و مستشار ایرانی در سوریه به استهزاء، از فرود 40 چتر باز برجسته تکاور آمریکا در خاک سوریه اشاره کرد و افزود: برخلاف تبلیغات روانی راه انداخته شده این 40 کماندو از ترس غیب شدند!.

سردار نوعی اقدم قدرت و طراحی های عملیات نظامی مستشاران ایرانی را در سوریه بی نظیر و امداد الهی دانست و افزود: قبل از شلیک 50 موشک آمریکا به اهداف از پیش تعیین شده خبر محرمانه آن بدست ما رسید که با سناریوسازی کاذب محل اهداف بمباران، فقط 31موشک توانست تقریباً به اهداف اصابت کند مابقی به خطا رفت! این درحالی بود که موشک های ایران بر سر تکفیری های داعشی فرود آمد و توهم ساقط کردن موشک های ایران در فضا توسط ضد موشک آمریکا برای عربستان مسجل شد که پس از آن دستور داده شد مطلبی در عربستان بر علیه ایران نوشته نشود!.

این فرمانده نظامی ارشد سپاه تاکید کرد: ترامپ بجای اینکه سپاه را تهدید کند سری به قبر سربازان کشته شده در خلیج فارس بزند! که بر سنگ قبرشان نوشته شده است، محل هلاکت خلیج فارس!.

وی گفت: 150 نقطه استراتژیک و پایگاه نظامی آمریکا با رویکرد منطبق بر شناسایی- کارشناسی- ارزیابی - واقع بینی و توان سنجی تعیین شده است که زیر نوک موشک های ما هستند.

سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه مدت زمان فعلی اصابت موشک های پیشرفته 15 دقیقه در دنیا بوده تصریح کرد: این مدت زمان در قابلیت موشک های سپاه پاسداران 7 دقیقه است!.

او ایران را تنها کشور دارای شهرک های موشکی زیر زمین معرفی کرد و گفت: نشان گوشه ای قدرت نظامی وحشت بر دل دشمن انداخته و هیچ وقت موشک های دشمن نخواهد توانست ذخایر موشکی ما را بمباران کند.

فرمانده قرارگاه حضرتزینب(س) در سوریه و مستشار ایرانی تصریح کرد: در سه کیلومتری اسرائیل مستقر هستیم و همانطور که در جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با شلیک دو موشک به اطراف ذرادخانه دیمونیا و محل سکونت فرمانده ارتش اسرائیل هشدار داده شد، اکنون در تیررس ما هستند.

سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم در پایان گفت: نزدیک به 40 سال بوده که با عزت و اقتدار بدون تکیه بر قدرتی سرپای خود ایستاده ایم و با قهرمانی ملت و رهبری کشور مدیریت می شود اما در عوض برخلاف قبل از انقلاب به سگ آمریکایی ها خدمت نمی کنیم و سرور و آقای خودمان هستیم. مشکلات در هر کشوری وجود دارد که در کشور ما هم باید برطرف شود.

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدیه ای از ایثار و رشادت این فرمانده و مستشار ایرانی در خاک سوریه تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۳۴۶/واکنش_جالب_سردار_نوعی_اقدم_به_تهدید_ترامپ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: