Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:57:08 GMT

آذربایجان شرقی قطب تولید قیر و آسفالت در کشور است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۳۶۶/آذربایجان_شرقی_قطب_تولید_قیر_و_آسفالت_در_کشور_است

آذربایجان شرقی قطب تولید قیر و آسفالت در کشور است

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی قطب تولید قیر و آسفالت در کشور است، گفت: ۹ کارخانه قیر و ۷۵ کارخانه آسفالت در استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، توحید اخلاقی صبح امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی قطعه نخست آزادراه تبریز-بازرگان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شدبا اشاره به آغاز فعالیت 100 تانکر دو جداره قیر در آذربایجان شرقیاظهار داشت: این تانکرهای تریلردار با سرمایه گذاری بخش خصوصی وارد چرخه صنعتی استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی قطب تولید قیر و آسفالت در کشور است، گفت: 9 کارخانه قیر و 75 کارخانه آسفالت در استان فعالیت می‌کنند که باید قیر با دمای مناسب جهت تولید آسفالت با کیفیت دریافت کنند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ دمای قیر جهت ارسال به کارخانه‌های تولید آسفالتافزود: برای افزایش کیفیت قیربه تدریج بهره‌برداری از تانکرهای تک جداره حمل قیر کاهش می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی تاکید کرد: گسترش استفاده از تانکرهای دو جداره قیر، میزان بهره‌وری و عمر مفید آسفالت را در استان افزایش می‌دهد و می‌تواند این اقدام به عنوان الگو در سایر نقاط کشور مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

R7887/P1384/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۳۶۶/آذربایجان_شرقی_قطب_تولید_قیر_و_آسفالت_در_کشور_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: