Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@03:21:13 GMT

شهادت یک آتش‌نشان و مرگ دو برادرِ چاه کن در فولادشهر/ مدیر کارخانه آسفالتِ فولادشهر بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۳۶۷/شهادت_یک_آتش_نشان_و_مرگ_دو_برادر_چاه_کن_در_فولادشهر_مدیر_کارخانه_آسفالت_فولادشهر_بازداشت_شد

شهادت یک آتش‌نشان و مرگ دو برادرِ چاه کن در فولادشهر/ مدیر کارخانه آسفالتِ فولادشهر بازداشت شد

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته، در پی وقوع حادثه و محبوس شدن دو مقنی در چاهی در کارخانه آسفالت واقع در مسکن مهر فولادشهر نیروهای عملیاتی آتشنشانی فولادشهر به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه، دو کارگر که برادر نیز بودند، در چاهی واقع در کارخانه آسفالت واقع در مسکن مهر فولادشهر محبوس شده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی فولاد شهر در ارتباط با این حادثه به دیگر رسانه ها گفت: طبق گزارشات به دست آمده یکی از برادارن ابتدای امر در چاه محبوس می شود که برادر دیگر برای نجات وی اقدام می کند که متاسفانه او نیز دچار حادثه می گردد بر همین اساس تعدادی از آتش نشانان سازمان آتش‌نشانی فولادشهر راهی شرکت آسفالت شدند تا عملیات نجات کارگران که در چاه محبوس شده بودند را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از آغاز امداد رسانی و حین این عملیات، متأسفانه به دلیل عمق زیاد چاه و وجود آب در آن «محمد بگری» که برای خارج کردن افراد حادثه دیده به داخل چاه رفته بود در حین خارج کردن یکی از افراد حادثه دیده، خود نیز دچار حادثه شده و به داخل چاه سقوط می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به سنگین بودن عملیات و درخواست نیروی کمکی، نیروهای امداد رسانی و نیروهای آتش نشان از شهرستان نجف آباد، سازمان هلال احمر لنجان و عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند و با تلاش های صورت گرفته پیکر نیروی آتش نشان و دو کارگر از چاه بیرون کشیده شد.

عماد السادات اضافه کرد: به دستور بازپرس، مسئول شرکت کارخانه آسفالت واقع در مسکن مهر فولادشهر به دلیل رعایت نکردن نظامات دولتی و مقررات مربوط به روابط کارگر و کارفرما بازداشت شد وعلت این حادثه نیز در حال بررسی است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۳۶۷/شهادت_یک_آتش_نشان_و_مرگ_دو_برادر_چاه_کن_در_فولادشهر_مدیر_کارخانه_آسفالت_فولادشهر_بازداشت_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: