Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@07:43:47 GMT

"ردای شجاعت و لیقات" دولت سوریه به سید حسن عاملی هدیه داده شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۳۶۹/ردای_شجاعت_و_لیقات_دولت_سوریه_به_سید_حسن_عاملی_هدیه_داده_شد

'ردای شجاعت و لیقات' دولت سوریه به سید حسن عاملی هدیه داده شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اعضای ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در استان اردبیل با آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل دیدار کردند.

سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرار گاه حضرت زینب(س) در سوریه پس از پیروزی جبهه مقاومت مقابل داعش و استکبار دولت سوریه "ردای شجاعت و لیاقت" که عالی ترین نشانیست که از طرف این دولت داده می شود به سردار نوعی اقدم اعطا گردیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سردار نوعی اقدم گفت: یکی از این نشان ها را تقدیم سید حسن نصر الله نمودم و دیگری را به سید حسن نصر الله که هر دو بزرگ و سرور ما هستند هدیه می نمایم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۳۶۹/ردای_شجاعت_و_لیقات_دولت_سوریه_به_سید_حسن_عاملی_هدیه_داده_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: