Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:43:06 GMT

یادواره پاسدار شهید رضا فولادی در شهرستان دلگان برگزار شد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۴۵۷/یادواره_پاسدار_شهید_رضا_فولادی_در_شهرستان_دلگان_برگزار_شد_تصاویر

یادواره پاسدار شهید رضا فولادی در شهرستان دلگان برگزار شد+ تصاویر

دومین یادواره پاسدار شهید رضا فولادی در چیل کتار شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان زادگاه این شهید برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان، دومین یادواره روحانی پاسدار شهید رضا (خوبیار) فولادی با حضور مردم، مسئولان و همرزمان این شهید در منطقه چیل کنار این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در این مراسم با بیان اینکه فرشتگان به رزمنده و شهیدی که لباس رزم در مقابل دشمنان دین خدا به تن می کند، افتخار می کنند، گفت: شهید از آنچنان مقامی در نزد خداوند متعال برخوردار است که در آیه قرآن آمده است: گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته شده اند، مثل مردگان معمولی هستند، آنها زندهاند و در نزد پروردگار روزی می خوردند.

وی با اشاره به اینکه شهدادر نزد پروردگار آبرومند و عزیز هستند، تصریح کرد: آنها در نزد پروردگار از اقارب و نزدیکان وساطت می کنند.

امام جمعه دلگان با تاکید بر اینکه حامی و پشتیبان ولایت فقیه بودن وصیت همه شهدا بوده است، اظهار کرد: این سخن امام خمینی (ره) است که فرموده اند: تا زمانی که ما پشتیبان و حامی ولی فقیه باشیم، بدون تردید به مملکت آسیبی نخواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با بیان اینکه همه مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: مسئولان موظف هستند که در راستای والای شهیدان که همان خدمت به مردم است، حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا یک وظیفه شرعی و قانونی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها بر این مسئله تاکید کرده اند که همگان نسبت به تجلیل و تکریم از خانواده شهدا عمل کنند.

پاسدار شهید رضا فولادی پس از سال ها حضور در جبهه های حق علیه باطل در 21 بهمن ماه 1364 و در عملیات والفجر هشت به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۴۵۷/یادواره_پاسدار_شهید_رضا_فولادی_در_شهرستان_دلگان_برگزار_شد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: