Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@10:15:55 GMT

محصولات پروتئيني مورد نياز شب عيد به ميزان کافي تامين و ذخيره سازي شده است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۰۱۸/محصولات_پروتئینی_مورد_نیاز_شب_عید_به_میزان_کافی_تامین_و_ذخیره_سازی_شده_است

محصولات پروتئيني مورد نياز شب عيد به ميزان کافي تامين و ذخيره سازي شده است

خبرگزاري آريا-مدير عامل شرکت پشتيباني امور دام کشور گفت: ذخاير دام کشور براي شب عيد کافي است و ما مشکلي در توزيع و تنظيم بازار نخواهيم داشت.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي شرکت پشتيباني امور دام کشور، حميد ورناصري در خصوص تامين دام و طيور بازار شب عيد اظهار کرد: در بحث تامين ذخاير دام و طيور براي شب عيد، گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ و ساير نهاده ها بر مبناي تکاليفي که داشتيم تامين شده و مردم شب عيد را با آرامش سپري خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: به اندازه کافي ذخاير وجود دارد و با همين ذخاير تنظيم بازار و توزيع در بازار انجام خواهد شد.
ورناصري خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل تخم‌مرغ کشور رفع شده و ما تخم مرغ را هم با همين قيمت فعلي براي بازار شب عيد ذخيره کرده‌ايم که شامل تخم مرغ وارداتي و توليد داخلي مي‌شود.
مدير عامل شرکت پشتيباني امور دام کشور در رابطه با گوشت و دام زنده وارداتي تصريح کرد: گوشت قرمز هم به صورت منجمد و هم تازه هر دو از محل واردات و داخل تامين مي‌شود و از همين دو منبع هم براي شب عيد ذخيره‌ساري انجام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۰۱۸/محصولات_پروتئینی_مورد_نیاز_شب_عید_به_میزان_کافی_تامین_و_ذخیره_سازی_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: