Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:02:08 GMT

اداره کل پشتیبانی امور دام قزوین آماده خرید جو از کشاورزان استان است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۰۱۹/اداره_کل_پشتیبانی_امور_دام_قزوین_آماده_خرید_جو_از_کشاورزان_استان_است

اداره کل پشتیبانی امور دام قزوین آماده خرید جو از کشاورزان استان است

یوسف جلوخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی می کنیم امسال 40 تا 50 هزار تن جو از کشاورزان استان خریداری کنیم.
وی اضافه کرد: در سال گذشته 32 هزار تن جو توسط اداره کل پشتیبانی امور دام از کشاورزان استان خریداری شد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام قزوین اظهار کرد: پنج مرکز تحویل جو در استان پیش بینی شده است که کشاورزان پس از انجام امور اداری محصول خود را به این مراکز خواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلوخانی با بیان اینکه قیمت هرکیلو جو خریداری شده از کشاورزان به نرخ دولتی یک هزار و 300 ریال است،افزود: جو دریافت شده از کشاورزان از طریق بورس به فروش گذاشته می شود و اگر قیمت عرضه شده کمتر از قیمت تعیین شده از سوی دولت باشد مابه التفاوت آن با تامین بودجه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی به کشاورزان ارایه می شود.
وی یادآور شد: هزینه جو فروخته شده در بورس توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان در کمتر از یک هفته به حساب کشاورزان واریز می شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام قزوین در پایان گفت: جو خریداری شده از کشاورزان به دامداران جهت تامین خوراک دام ارائه می شود.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۰۱۹/اداره_کل_پشتیبانی_امور_دام_قزوین_آماده_خرید_جو_از_کشاورزان_استان_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: