Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:18:06 GMT

بهره برداری پنج طرح عمرانی در بجستان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۰۵۴/بهره_برداری_پنج_طرح_عمرانی_در_بجستان

بهره برداری پنج طرح عمرانی در بجستان

گناباد-ایرنا- همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر بهره برداری از پنج طرح عمرانی روز یکشنبه در شهرستان بجستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا برای اجرای این طرحها شامل زیرسازی و جدولگذاری معابر، پیاده روسازی به طول دو هزار و 500 مترمربع، ایستگاه ورزشی شامل فضای سبز، کف سازی و نصب وسایل ورزشی، نصب ترانس 125 کیلوولت و تابلو 160 آمپر شبکه برق و دو پروژه آبیاری کم فشار با مساحت 72 هکتار در مجموع سه میلیارد و 540 میلیون ریال هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


43 طرح در بخشهای مختلف با اعتبار 254 میلیارد ریال طی دهه فجر در شهرستان بجستان بهره برداری می شوند.
بجستان در فاصله 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشار: حسین کریم زاده
7545/2095/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۰۵۴/بهره_برداری_پنج_طرح_عمرانی_در_بجستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: