Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:53:12 GMT

سوانح جاده ای، علت 23 درصد ماموریت های اورژانس گناباد و بجستان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۰۵۵/سوانح_جاده_ای_علت_۲۳_درصد_ماموریت_های_اورژانس_گناباد_و_بجستان

سوانح جاده ای، علت 23 درصد ماموریت های اورژانس گناباد و بجستان

دکتر جواد باذلی، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران این مرکز در مدت یاد شده 375ماموریت انجام داده اند که 89 مورد آن برای سوانح جاده ای بوده و در جریان این ماموریت ها 65 مصدوم این حوادث رانندگی به مراکز درمانی گناباد و بجستان انتقال یافته اند.
وی انتقال 177 بیمار به مراکز درمانی را از دیگر اقدامات مرکز فوریتهای پزشکی گناباد و بجستان در بازه زمانی 25 اسفندماه پارسال تاکنون دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: به گفته کارشناسان امر واژگونی خودرو و تمرکز نداشتن رانندگان هنگام رانندگی؛ خواب آلودگی و توجه نداشتن به جلو مهمترین علل بروز حوادث جاده ای در این منطقه هستند.
باذلی گفت: بیشترین ساعت های وقوع تصادف در این منطقه ساعات 7 تا 10، 12 تا 14 و 21 تا 23 است که این نشان می دهد خستگی و خواب آلودگی بیشترین عامل وقوع حوادث جاده ای در گناباد و بجستان بوده است.
وی افزود: بیشتر واژگونی خودروها در گناباد و بجستان در 30 کیلومتری ورودی شهرها روی داده است.
130 هزار نفر از مردم شهرستانهای گناباد و بجستان زیر پوشش خدمات مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.
7545/2095/5132
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۰۵۵/سوانح_جاده_ای_علت_۲۳_درصد_ماموریت_های_اورژانس_گناباد_و_بجستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: