Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:37:30 GMT

نمایشگاه گروهی عکس «دختران ایل» در فیروزآباد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۱۱۶/نمایشگاه_گروهی_عکس_دختران_ایل_در_فیروزآباد_برگزار_می_شود

نمایشگاه گروهی عکس «دختران ایل» در فیروزآباد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در این نمایشگاه گروهی ۳۵ قطعه عکس در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر با موضوع دختران ایل در عشایر استان به نمایش گذاشته می شود.

بر این اساس، فاطمه افسری ، شیدا اکبری ، نرگس جاویدان ، مرضیه زارعی ، ماریه صالحی ، زینب(عاطفه) عباسی ، زینب قاسمی و فاطمه کشتکار عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با برگزاری نمایشگاه گروهی عکس «دختران ایل»  نشستی درباره جایگاه زن در جامعه ما نیز در حاشیه این نمایشگاه برپا خواهد شد.

در بخشی از متن این نمایشگاه عکس آمده است: «عکس ها و ویدیوها، دستاورد دو ماه آموزش کارگاه عکاسی ، داستان گویی تصویری برای دختران ایل و عشایر تُرک توسط ماریا شریف پور در شهرستان فیروزآباد استان فارس می‌باشد. تاکید این کارگاه بر پرورش خلاقیت، داستان گویی و بیان احساسات با کمک عکاسی‌ و همچنین شناخت و درک جایگاه و حقوق زن در این محیط بوده است».

نمایشگاه گروهی عکس «دختران ایل » ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز ۳ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نگارخانه و سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد، روبروی حسینیه ثارا.. واقع شده است.

کد خبر 4294623

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۱۱۶/نمایشگاه_گروهی_عکس_دختران_ایل_در_فیروزآباد_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: