Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@17:10:12 GMT

برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل در پارسیان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۱۸۹/برداشت_گوجه_فرنگی_خارج_از_فصل_در_پارسیان

برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل در پارسیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر جهاد کشاورزی پارسیان پیش بینی کرد بیش از 70 هزار تن محصول برداشت شود.
یعقوب دلدار افزود: محصول امسال به علت کاهش سطح زیر کشت بیش از 15 درصد کمتر از پارسال است.
وی، گفت:گوجه فرنگی برداشت شده علاوه بر تامین بازار های داخلی، به استان های آذربایجان، همدان، اصفهان، فارس، خراسان و سیستان و بلوچستان ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل آذرماه آغاز می شود و تا پایان فروردین ادامه دارد.
شهرستان پارسیان رتبه سوم سطح زیر کشت و رتبه دوم تولید گوجه فرنگی خارج از فصل را در استان دارد.
این شهرستان در ۴۲۰ کیلومتری غرب بندرعباس واقع است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۱۸۹/برداشت_گوجه_فرنگی_خارج_از_فصل_در_پارسیان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: