Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@05:09:15 GMT

قیمت قارچ ترافل در شرق گلستان رکورد زد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۳۹۵/قیمت_قارچ_ترافل_در_شرق_گلستان_رکورد_زد_تصاویر

قیمت قارچ ترافل در شرق گلستان رکورد زد+تصاویر

قیمت خرید قارچ دنبلان سیاه(ترافل) در شرق گلستان به بالای 200 هزار تومان در هر کیلو رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، با نزدیک شدن به فصل بهار، جویندگان گیاهان دارویی و غذایی طبیعی نیز به طبیعت می روند و هم تفریح می کنند و هم به نوعی اشتغال زایی فصلی.

این روزها جویندگان قارچ در شرق گلستان به دنبال قارچ دنبلان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به غیر از قارچ دنبلان، از سال گذشته قارچ سیاه(ترافل) نیز مشتریان خاص خود را پیدا کرده و قیمت خرید آن روی قیمت خرید قارچ دنبلان بالا آمده است.

 

در تازه ترین رکورد قیمتی خرید قارچ ترافل، هر کیلو از این قارچ 225 هزار تومان به دلالان و واسطه های مستقر در شرق گلستان فروخته شد.

برخی از دلالان نیز این قارچ را برای فروش به کشورهای خارجی می برند.

توصیه به جمع آوری کنندگان این است که در هنگام جستجو برای یافتن گیاهان این چنینی ، از تخریب محیط زیست به شدت خودداری نمایند.

شرق گلستان مستعد پرورش گیاهان طبیعی بسیار باخاصیت از قبیل: ثعلب، گل گاوزبان ، قارچ دنبلان، زعفران، پسته، استویا و ... است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۳۹۵/قیمت_قارچ_ترافل_در_شرق_گلستان_رکورد_زد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: