Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@14:49:05 GMT

فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۴۵۸/فاز_نخست_نیروگاه_سیکل_ترکیبی_اردبیل_سال_آینده_به_بهره_برداری_می_رسد

فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی آشنایی با روشهای نوین تامین مالی خارجی برای سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: بیمارستان 160 تختخوابی امام خمینی(ره) پارس‌آباد 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل و بهره‌برداری آن به 10 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است که باید در تکمیل این پروژه تسریع ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد گفت: این پروژه در پیوست 20 ماده 23 قانون بودجه تعریف شده که امیدواریم با تأمین اعتبار مطالعات این فاز، پروژه راه‌آهن اردبیل به شمال استان اردبیل اجرایی شود.

استاندار اردبیل تسریع در تامین مالی پروژه راه‌آهن میانه به اردبیل را خواستار شد و افزود: با عقد قرارداد خرید خدمات به شکل تضمینی مشابه پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل، می‌توان در جذب سرمایه‌گذار برای این پروژه اقدامات مناسبی را انجام داد.

خدابخش بیان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل در فاز جدید با تأمین 350 میلیون دلار از محل صندوق توسعه اسلامی در حال اجراست که فاز نخستآن سال آینده افتتاح می‌شود تا وزارت نیرو نسبت به خرید تضمینی برق از سرمایه‌گذار اقدام کند.

وی با اشاره به راه‌اندازی بندر خشک در شمال استان اردبیل و موافقت کمیسیون سیاسی هیئت دولت به ظرفیت بی‌نظیر منطقه ویژه اقتصادی نمین در قالب طرح توسعه دو هزار هکتاری نیز اشاره و تصریح کرد: این منطقه نیز می‌تواند با انبار و سردخانه‌های متعدد به محل صادرات کالاهای مورد نیاز بازار روسیه تبدیل شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: احداث بندر خشک اقدامی جهشی تا تکمیل راه‌‌آهن اردبیل به میانه به سمت پارس‌آباد است که مراحل تصویب بندر خشک در هیئت دولت در حال انجام است که امیدواریم به زودی با نهایی شدن این پروژه بستر و زمینه اجرایی آن به خوبی فراهم آید.

انتهای پیام/

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۴۵۸/فاز_نخست_نیروگاه_سیکل_ترکیبی_اردبیل_سال_آینده_به_بهره_برداری_می_رسد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: