Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@02:27:07 GMT

عامل سلاخی روباه چرام دستگیر شد/متخلفی که از مشکلات روحی رنج می‌برد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۴۶۳/عامل_سلاخی_روباه_چرام_دستگیر_شد_متخلفی_که_از_مشکلات_روحی_رنج_می_برد

عامل سلاخی روباه چرام دستگیر شد/متخلفی که از مشکلات روحی رنج می‌برد

عامل کشتار، سربریدن و سلاخی یک روباه در روستای چرام که سابقه سلاخی بیمارگونه حیوانات اهلی را هم در صفحه اینستاگرامش دارد دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ اجتماعی محیط زیست نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فیلمی دلخراش از سلاخی یک روباه در روستای چرام استان کهگیلویه و بویراحمد، طی روزهای گذشته خشم بسیاری از کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم که به دلیل وجود صحنه‌های فجیع، قابل انتشار نیست، متخلف پس از کشتار یک روباه، حیوان را پوست کنده، سر بریده و سلاخی می‌کند.

متخلفی که حالا فعالان محیط زیست خواهان محکومیت او به اشد مجازات ممکن بر اساس قانون شکار و صید هستند.

متخلفی که با توجه به سایر تصاویر و فیلم‌هایی که از کشتار و سلاخی حیوانات اهلی به انتشار گذاشته ظاهراً از مشکلات روحی جدی رنج می‌برد و در صورت عدم درمان می‌تواند تهدیدی برای جامعه انسانی محسوب شود.

در این زمینه محسن جعفری‌نژاد بسطامی - مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، با اعلام خبر دستگیری این متخلف به تسنیم می‌گوید: پس از انتشار فیلم مذکور، پیگیری‌های یگان حفاظت محیط زیست آغاز شد و متهم شناسایی و دستگیر و پس از اعتراف به اقدام خود، به مراجع قضایی تحویل شد.

انتهای پیام/

R7856/P1014143/S2,23/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۴۶۳/عامل_سلاخی_روباه_چرام_دستگیر_شد_متخلفی_که_از_مشکلات_روحی_رنج_می_برد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: