Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@00:45:21 GMT

تقدیر رئیس سازمان بهزیستی از اقدامات استاندار تهران برای توسعه رفاه اجتماعی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۶۴۹/تقدیر_رئیس_سازمان_بهزیستی_از_اقدامات_استاندار_تهران_برای_توسعه_رفاه_اجتماعی

تقدیر رئیس سازمان بهزیستی از اقدامات استاندار تهران برای توسعه رفاه اجتماعی

به گزارش روز شنبه ایرنا از استانداری تهران، «انوشیروان محسنی بندپی» در پیام تقدیر خود از استاندار تهران، دستیابی به توسعه پایدار و رفاه اجتماعی را نیازمند همیاری و تعامل مثبت اندیشمندان ومدیران دستگاه‌های ذیربط دانسته است.
دراین پیام خطاب به استاندار تهران تصریح شده، حضور مدیران مجرب و خوش‌فکر و خیراندیش همچون جنابعالی می‌تواند پیام خوبی برای تقویت و ارتقای همکاری‌های فیمابین در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به آحاد جامعه و شکوفایی همه جانبه نظام رفاه و عدالت اجتماعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تهرام 7247**1625

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۶۴۹/تقدیر_رئیس_سازمان_بهزیستی_از_اقدامات_استاندار_تهران_برای_توسعه_رفاه_اجتماعی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: