Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:06:26 GMT

مسئولیت ارث پدری نیست/لزوم کمک به استاندار جدید تهران

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۶۵۰/مسئولیت_ارث_پدری_نیست_لزوم_کمک_به_استاندار_جدید_تهران

مسئولیت ارث پدری نیست/لزوم کمک به استاندار جدید تهران

شمیرانات- استاندار سابق تهران گفت: مسئولیت و مدیریت ارث پدری نیست، ممکن است، تشخیص استاندار جدید این باشد، که یکی از فرمانداران دیگر در این مسئولیت خدمت نکند، نباید ناراحت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین هاشمی ظهر دوشنبه در حاشیه نشست با فرمانداران شهرستان های استان تهران، در جمع خبرنگاران گفت: بنده از سال ۶۴ استاندار جدید تهران را می شناسم و از فرمانداران خواستم در جهت حل مشکلات موجود در استان به وی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممکن است، استاندار جدید برخی از جابجایی ها را به تشخیص خود انجام دهد، نباید ناراحت شد، که چرا جابجایی صورت گرفت، مسئولیت و مدیریت ارث پدری نیست، ممکن است، تشخیص استاندار جدید این باشد، که فرمانداری دیگر در این مسئولیت نباشد، نباید ناراحت شد.

استاندار سابق تهران تهران را پیشانی کشور دانست و گفت: کوچک ترین اتفاق در تهران بازتاب ملی در سراسر کشور دارد.

وی به آرامش و امنیت ۴ سال گذشته در استان تهران اشاره کرد و گفت: این آرامش بنا به نظر تمام صاحب نظرها کم سابقه بود.

هاشمی اقدامات اجرایی ۴ سال گذشته استان تهران را مناسب توصیف کرد و افزود: در شهرستان هایی با ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار نفر جمعیت حتی یک بیمارستان نداشتیم، اما خدا رو شکر در بسیاری از این شهرستان ها بیمارستان ساخته شد و برخی دیگر مراحل پایانی را طی کرده و برخی از شهرستان ها نیز در دست اجرا است.

استاندار سابق تهران به بحث تصفیه خانه فاضلاب اشاره کرد و گفت: در سراسر کشور ۴۱ طرح فاضلاب اجرا شد، که ۱۰ طرح در استان تهران بود، آب شرب تهران به لحاظ کیفیت و کمیت، مشکل بزرگی بود، اما اکنون بحمدالله در این زمینه مشکلی نداریم.

وی اضافه کرد: در بخش صنایع و صنوف تولیدی نیز کارهای خوبی انجام شده است و امیدوارم ادامه پیدا کند، در این زمینه ۱۰ شهرک صنفی برای تمرکز صنوف تعریف شده است، نزدیک به ۱۰ هزار هکتار برای شهرک صنعتی جانمایی شد، که صنایعی که بیش از ۲۵ سال از عمر آن ها می گذرد، به آن شهرک ها منتقل شوند.

درآمد ۳ الی ۷ میلیونی متکدیان تهرانی

هاشمی گفت: در سال ۹۵ بیش از ۱۱ دستگاه استان تهران رتبه ممتاز کشوری را کسب کردند، در بخش مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا، پدافند غیر عامل نیز موفقیت های خوبی حاصل شده است.

استاندار سابق بحث معتادین متجاهر در استان تهران را یکی از بزرگ ترین معضلات استان تهران دانست و گفت: در این زمینه در ابتدای دولت یازدهم ظرفیت نگهداری ۴۰۰ نفر را داشتیم، اما اکنون ظرفیت نگهداری و درمان ۱۰ هزار نفر را داریم، که رقم بالایی است، ولی هنوز جا برای کار وجود دارد.

وی تکدی گری را به عنوان معضل دیگر استان تهران مورد اشاره قرار داد و گفت: برخی از متکدیان به باندهای حرفه ای متصل هستند و طبق آمار ما ۳ الی ۷ میلیون تومان درآمد دارند.

هاشمی با تاکید بر دور کردن فضای تکدی گری از تهران، گفت: مردم به نهادهای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کمک کنند و از کمک به متکدیان بپرهیزند.

استاندار سابق تهران بحث محیط زیست استان را معضل بعدی دانست و گفت: اخیرا یک سرمایه گذار آلمانی برای ایجاد شهرک پسماند در تهران اعلام آمادگی کرده بود، که باید سرمایه گذاری های خارجی در این زمینه پیگیری شود، تا تهران از معضل پسماند رهایی یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۶۵۰/مسئولیت_ارث_پدری_نیست_لزوم_کمک_به_استاندار_جدید_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: