Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@14:35:03 GMT

شعبه تهرانسر بانک رفاه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۶۶۲/شعبه_تهرانسر_بانک_رفاه_افتتاح_شد

شعبه تهرانسر بانک رفاه افتتاح شد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، توحید اسدی معاون اجرایی مدیر عامل بانک رفاه در مراسم افتتاح این شعبه در سخنانی با اشاره به شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطر نشان ساخت: یکی از اقدامات مهم بانک رفاه در رابطه با اقتصاد مقاومتی، حرکت در مسیر بانکداری جامع شامل بانکداری اختصاصی و بانکداری شرکتی خرد است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از الزامات مهم برای تعامل با بانک های جهانی، تطبیق ساختار بانک های کشور با استاندارها و ساختار نظام بانکی در جهان است و بانک رفاه نیز تلاش می کند در این راستا گام بردارد.

گفتنی است شعبه تهرانسر بانک رفاه با کد ( 1390) از روز 23 فروردین ماه آماده خدمات‌رسانی به مشتریان منطقه تهرانسر است. این شعبه در بلوار اصلی تهرانسر، نبش خیابان پانزدهم واقع شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۶۶۲/شعبه_تهرانسر_بانک_رفاه_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: