Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@19:51:07 GMT

ثبت نام در آزمون استخدامی قوه قضاییه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۶۶۹/ثبت_نام_در_آزمون_استخدامی_قوه_قضاییه_آغاز_شد

ثبت نام در آزمون استخدامی قوه قضاییه منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز شنبه مورخ ۲۹/۰۷/۱۳۹۶ آغاز شد. آفتاب‌‌نیوز :  ثبت نام در آزمون استخدامی قوه قضاییه منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز شنبه مورخ ۲۹/۰۷/۱۳۹۶ آغاز شد و در روز شنبه مورخ ۰۶/۰۸/۱۳۹۶ پایان می‌پذیرد؛ لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین کارت شرکت در آزمون استخدامی قوه قضاییه از روز سه شنبه مورخ ۰۷/۰۹/۱۳۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۰/۰۹/۱۳۹۶ در تهران و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می‌باشد که در تقاضانامه درج خواهد نمود و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
 گفتنی است معاونت منابع انسانی قوه قضاییه طی اطلاعیه‌ای در تاریخ 26 مهر اعلام کرد: با توجه به تغییرات در ظرفیت، رشته و شهرها، به متقاضیان آزمون استخدامی قوه قضائیه اکیدا توصیه می‌شود که فایل ضمیمه را مجددا مطالعه نمایند.
منبع: میزان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۶۶۹/ثبت_نام_در_آزمون_استخدامی_قوه_قضاییه_آغاز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: