Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@10:05:59 GMT

قاتل شهید مدافع وطن دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۸۱۹/قاتل_شهید_مدافع_وطن_دستگیر_شد

قاتل شهید مدافع وطن دستگیر شد

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از دستگیری قاتل شهید جرجندی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛سرهنگ رضا فیروزبخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از شهادت شهید مدافع وطن “سجاد جرجندی” در ماه گذشته در شهرستان رودبارجنوب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: گرچه بلافاصله بعد از شهادت شهید قاتل شناسایی شد اما به دلیل تغیر متوالی محل اختفا، دستگیری وی با کندی پیش می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فیروزبخت بیان داشت: پس از روزها کار اطلاعاتی پیچیده و استفاده از منابع محلی، قاتل بهمراه همدستانش درست زمانی که قصد خروج از مرزهای شرقی کشور را داشت توسط نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس رودبارجنوب در حوالی شهرستان ایرانشهر بهمراه سه نفر از همدستانش دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز از آنها توقیف شد.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پایان خاطرنشان ساخت: اشرار و معاندین بدانند که پلیس با تمام توان و اشراف اطلاعاتی اجازه جولان دادن به آنها را نخواهد داد.

لازم به ذکر است “شهید مدافع وطن سجاد جرجندی ” از شهدای عرصه نظم وامنیت است که در ۲۶ آبان ماه سال جاری در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان رودبار به درجع رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۸۱۹/قاتل_شهید_مدافع_وطن_دستگیر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: