Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@07:00:35 GMT

دیدار فرمانده دژبان ارتش با سعید خال با هدف افزایش تعاملات با بهشت زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۷۴۳/دیدار_فرمانده_دژبان_ارتش_با_سعید_خال_با_هدف_افزایش_تعاملات_با_بهشت_زهرا_س

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سید محمد رضا حسینی فرمانده دژبان ارتش جمهوری اسلامی با حضور در دفتر مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س)  با سعید خال در خصوص همکاری و تعاملات مشترک به ویژه تامین امنیت بیشتر شهروندان در سازمان بهشت زهرا(س) دیدار و گفت و گو کرد.
در ادامه سعید خال ضمن تقدیر از همکاری و همیاری دژبان ارتش با اشاره به اهمیت امنیت و آرامش شهروندان در محیط سازمان بهشت زهرا(س) مشارکت بیشتر و تعاملات سازنده تر را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار فرمانده دژبان ارتش با سعید خال با هدف افزایش تعاملات با بهشت زهرا(س) دیدار فرمانده دژبان ارتش با سعید خال با هدف افزایش تعاملات با بهشت زهرا(س) دیدار فرمانده دژبان ارتش با سعید خال با هدف افزایش تعاملات با بهشت زهرا(س) دیدار فرمانده دژبان ارتش با سعید خال با هدف افزایش تعاملات با بهشت زهرا(س)

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۷۴۳/دیدار_فرمانده_دژبان_ارتش_با_سعید_خال_با_هدف_افزایش_تعاملات_با_بهشت_زهرا_س را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: