Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:04:48 GMT

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۰۰۱/مدیر_کل_ثبت_احوال_خراسان_جنوبی_معارفه_شد

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی معارفه شد

بیرجند- « مجتبی فاطمی» با حضور رئیس سازمان ثبت احوال کشور به عنوان مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی پیش از ظهر یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از زحمات «علی پورحسین» قدردانی و « مجتبی فاطمی» به عنوان مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سابق ثبت احوال خراسان جنوبی در این مراسم بیان کرد: تکریم ارباب رجوع باید همواره مورد توجه مسئولان باشد.

علی پورحسین با بیان اینکه اخلاق نیکو و جلب رضایت شهروندان در ثبت احوال استان نهادینه شده است، اظهار کرد: همچنین نظارت بر امور و امانت در هویت یکی دیگر از شاخص هایی که بوده که مورد توجه این سازمان است.

وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری شنوایی کودکان در استان بیان کرد: در راستای اجرای انی طرح تفاهم نامه ای سه جانبه با بهزستی استان به امضا رسیده است.

مدیرکل سابق ثبت احوال خراسان جنوبی ادامه داد: طی انجام این طرح، بیش از ۲۰ کودک شناسایی و درمان شده اند.

پورحسین با بیان اینکه در حال حاضر شناسنامه ای خارج از نظارت و کارشناسی صادر نمی شود، گفت: همچنین بیش از ۹۸ درصد شناسنامه ها با گواهی بیمارستان ها صادر می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۰۰۱/مدیر_کل_ثبت_احوال_خراسان_جنوبی_معارفه_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: