Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:38:00 GMT

قاچاق دام در لرستان/ افزایش ۳۰ درصدی قیمت گوشت قرمز در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۰۵۶/قاچاق_دام_در_لرستان_افزایش_۳۰_درصدی_قیمت_گوشت_قرمز_در_خرم_آباد

قاچاق دام در لرستان/ افزایش ۳۰ درصدی قیمت گوشت قرمز در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، اسد عبدالهی در ستاد تنظیم بازار لرستان در سخنانی با اشاره به نوسانات قیمت در بازار مرکز استان اظهار داشت: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز در خرم‌آباد ۳۰ درصد افزایش پیداکرده است.

وی بابیان اینکه قیمت دام زنده از هر کیلو ۱۶ تا ۱۷ هزار تومان به ۲۲ تا ۲۳ هزار تومان افزایش پیداکرده است گفت: همچنین در خرم‌آباد شاهد نوسانات شدید قیمت مرغ هستیم و قیمت گوشت مرغ بین هفت‌تا هشت هزار تومان پراکنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرم‌آباد بابیان اینکه پیش‌ازاین روزانه ۲۰۰ رأس دام در مرکز استان کشتار می‌شد گفت: این در حالی است که این عدد به ۵۰ رأس رسیده و دلیل این امر نیز قاچاق دام از استان به استان‌هایی مانند قم، تهران، اصفهان و خارج از کشور است.

فرماندار خرم‌آباد همچنین با اشاره به نوسان قیمت نان در برخی نانوایی‌های خرم‌آباد عنوان کرد: باید نظارت‌ها در این رابطه افزایش پیدا کند.

وی گفت: در برخی نانوایی‌ها قیمت نان سنگک از هزار تومان تا سه هزار و ۵۰۰ تومان در نوسان و تغییر است.

کد خبر 4304753

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۰۵۶/قاچاق_دام_در_لرستان_افزایش_۳۰_درصدی_قیمت_گوشت_قرمز_در_خرم_آباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: