Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@22:07:12 GMT

جنجال بین دستیار شفر با معاون جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۱۲۴/جنجال_بین_دستیار_شفر_با_معاون_جدید_استقلال

معاون ورزشی باشگاه استقلال نسبت به اظهارات دستیار سابق شفر واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، جیری ساناک دستیار وینفرد شفر در استقلال که در ابتدای این فصل و در میانه راه از جمع آبی پوشان جدا شد شب گذشته در پستی اینستاگرامی مدیران باشگاه استقلال را به باد انتقاد گرفت و مدعی شد علی خطیر معاون باشگاه استقلال او را تهدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساناک در بخشی از توضیحاتش آورده است: وقتی مدیر ورزشی جدید استقلال دکتر علی خطیر ارتباط دوباره با من را شروع کرد، نتیجه‌ نهایی‌اش تهدید و باج‌خواهی و ارسال یک شکایت رسمی به فیفا بود! با این هدف که من از سوی فیفا با یک جریمه‌ی مالی سنگین روبرو شوم، آنهم بدون کوچکترین توجهی به شرایط من که در بالا به آنها اشاره کردم. راه ایجاد اعتماد و همکاری مناسب، این نیست.

در این خصوص علی خطیر پاسخ تندی داد و گفت: تمام مکاتبات من با این مربی موجود است و بعد از بازی با پدیده آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد. آنجا مشخص می‌شود که ساناک دروغ گفته یا من دروغ گفته ام. وقتی اسناد را به رسانه ها دادم مشخص می‌شود که او نقض قول و قرار انجام داده یا من و آیا من BLACKMAIL کرده ام یا او! به هر حال سیاست مدیران استقلال شفاف سازی درست برای هواداران است و من قطعا بعد از بازی در این مورد صحبت خواهم کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۱۲۴/جنجال_بین_دستیار_شفر_با_معاون_جدید_استقلال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: