Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@02:20:40 GMT

احتمال ورود دلار به کانال ۹هزاری در ساعات آتی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۱۲۵/احتمال_ورود_دلار_به_کانال_۹هزاری_در_ساعات_آتی

قیمت دلار تزریقی در صرافی‌های دولتی با کاهش چشم گیر نسبت به دیروز صبح، ۱۰هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است.   به گزارش خبرگزاری تسنیم، صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۶۵۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰ تومان خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با کاهش ۵۵۰ تومانی نسبت صبح دیروز به ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز در صرافی‌های دولتی ۱۲ هزار تومان اعلام شده است.

صرافی‌های دولتی روز گذشته همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار آزاد در ساعت‌های مختلف نسبت به کاهش قیمت ارز اقدام کرده بودند. اما با وجود کاهش قیمت دلار در صرافی‌های د. ولتی، قیمت‌ها در بازار آزاد گوی سبقت را از دولتی‌ها ربوده بود.

امروز هم صرافی‌های دولتی فروش دلار را ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده اند، اما قیمت فروش دلار در بازار آزاد ۱۰ هزار تومان است؛ فعالان بازار پیش بینی می‌کنند در ساعت‌های آینده قیمت ارز بازهم در بازار و صرافی‌های دولتی نزولی شود. از همین رو ورود به کانال ۹ هزاری در روز جاری محتمل است.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی و با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۱۲۵/احتمال_ورود_دلار_به_کانال_۹هزاری_در_ساعات_آتی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: