Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:53:09 GMT

فعالیت ۱۱۵ پزشک خانواده در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۱۶۲/فعالیت_۱۱۵_پزشک_خانواده_در_مراکز_خدمات_جامع_سلامت_روستایی_خراسان_شمالی

فعالیت ۱۱۵ پزشک خانواده در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  هاشمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۱۵ پزشک خانواده در ۷۲ مرکز خدمات جامع سلامت مجری برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی در استان هستند.

وی افزود: از ۷۲ مرکز خدمات جامع سلامت مجری برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی در استان، ۵۶ مرکز روستایی، ۳مرکز شهری و ۱۳ مرکز شهری و روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی گفت: ۴۱۴ هزار و ۳۰۸ نفر از جمعیت روستایی ، عشایری و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر استان تحت پوشش برنامه پزشک خانواده قرار دارند.

وی با بیان اینکه تعداد پزشکان خانواده در استان مطابق با استاندارد کشوری می‌باشد و کمبودی از نظر پزشک در این مناطق وجود ندارد ، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع ارائه خدمات و مراقبت‌های اولیه بهداشتی و ارجاع فرد به سطوح تخصصی در صورت نیاز و پیگیری وضعیت بیمار است.

انتهای پیام / ب 

ارائه خدمات پزشک خانواده در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۱۶۲/فعالیت_۱۱۵_پزشک_خانواده_در_مراکز_خدمات_جامع_سلامت_روستایی_خراسان_شمالی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: