Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@18:33:59 GMT

نمایشگاه نقاشی رنگ و روغن در سنندج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۱۸۵/نمایشگاه_نقاشی_رنگ_و_روغن_در_سنندج_افتتاح_شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کردستان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: در این نمایشگاه ۳۵ اثر نقاشی رنگ وروغن با موضوع آزاد و سبک رئال در اندازه‌های مختلف، اثر دو هنرمند نقاش حسن طالب علی و مهناز اسعد در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار داده شده است.
امین مرادی افزود: حسن طالب علی هیأت علمی دانشگاه کردستان متولد ۱۳۲۹ از همان کودکی به نقاشی علاقه‌مند بوده و در کنار ادامه تحصیل در زمینه هنری نیز به صورت خود آموز به فعالیت پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن طالب علی که یک دوره در محضر استاد محسنی کرمانشاهی به یادگیری نقاشی پرداخته، با اشاره به برگزاری چندین نمایشگاه به صورت غیر رسمی در دانشگاه هنر و دانشگاه کردستان در خصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه اولین نمایشگاه رسمی است که برگزار کرده ام و در آن تعداد ۸ اثر رنگ وروغن و سبک رئال را در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار داده شده است.
مهناز اسعد فارغ التحصیل دانشسرای هنر سنندج و هم دوره اساتیدی همچون استاد فردین صادق ایوبی، زبردست، گلکار زاده، جابر اطاعتی، خدارحمی بوده اند.
اسعد با معرفی استاد قربان امیری، استاد محسنی هاشمی و استاد جواهری به عنوان اساتید خود گفت: از سال ۱۳۶۵ به صورت حرفه‌ای نقاشی را شروع کرده و تاکنون با حضور در نمایشگاه بین المللی استانبول در سال ۱۳۹۶، دو نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه گروهی دیگر را در سنندج و کرمانشاه برگزار کرده است.
این نمایشگاه که به مدت یک هفته از ۱۸ تا ۲۴ آذر ۹۷ در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برپا است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۱۸۵/نمایشگاه_نقاشی_رنگ_و_روغن_در_سنندج_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: