Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@03:05:24 GMT

«شعله‌ور» فیلمی در مذمت حسد است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۲۴۷/شعله_ور_فیلمی_در_مذمت_حسد_است

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) نشست خبری فیلم سینمایی «شعله‌ور» امروز ۱۴ بهمن ماه با حضور حمید نعمت‌الله کارگردان، محمدرضا شفیعی تهیه کننده، هادی مقدم دوست نویسنده، دارا حیایی بازیگر، پانته‌آ مهدی‌نیا بازیگر و مهدی سعدی تدوینگر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نعمت الله گفت: در این فیلم احترام و عشق به بلوچستان کاملا مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم بلوچستان کاملا با مهر و محبت هستند و اگر مشکلاتی دارند این وظیفه مسولان است که آن را بر طرف کنند. درباره نشان دادن اعتیاد در آنجا نیز ما می‌خواستیم هشدار داده باشیم، همانگونه که درباره کم آبی آنجا تذکر دادیم.

وی افزود: وقتی درباره زابل حرف می‌زنیم به تاریخ این سرزمین اشاره می‌شود که رستم را در یاد ما می‌آورد. درضمن در آنجا افسونی وجود داشت که من آن را به شدت دوست داشتم. همچنین محرومیتی که در آنجا وجود داشت برای قصه ما ضروری بود.

نعمت الله درباره زمان فیلم هم تاکید کرد: به نظر می‌رسد زمان فیلم قابل اصلاح است و می‌تواند کمی مدت آن کاهش یابد، هرچند فضای قصه کمی کندی را در روایت طلب می‌کرد. نکته دیگر اینکه سینمای ما تا حدودی تنبل شده است برای همین خود را در فضای آپارتمانی محدود کرده است. «شعله ور» سعی دارد از این تنبلی رایج فرار کند.

محمدرضا شفیعی نیز در این جلسه تصریح کرد: پارسال فیلم به جشنواره نرسید و الا ما می‌خواستیم سال گذشته حاضر باشیم. درباره حاشیه‌های احتمالی برای اکران فیلم در بلوچستان هم باید بگویم که هیچ مشکلی نیست جز چند نفر که به نظرم چندان دارای اهمیت نیست.

هادی مقدم دوست نیز درباره سناریوی این کار گفت: هر وقت با نعمت الله فیلمنامه می‌نویسم پیشنهاد طرح ایده از نعمت الله است. فیلمنامه این فیلم نیز با این هدف ساخته شد تا به موضوع حسد بپردازد؛ آسیبی که متاسفنه امروز شایع شده است. احساس نارضایتی از شغل یکی از نمونه‌های روشن حسد در جامعه امروز است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۲۴۷/شعله_ور_فیلمی_در_مذمت_حسد_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: