Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@12:42:13 GMT

۱۴ فروردین| کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی قطعی شد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۳۹۳/۱۴_فروردین_کاندیداتوری_سید_ابراهیم_رئیسی_قطعی_شد

۱۴ فروردین| کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی قطعی شد؟

مهم‌ترین اخبار رسمی و غیر رسمی از انتخابات ۹۶ را هر روز به صورت زنده در این خبر دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، 29 اردیبهشت 1396 انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

طبق برنامه اعلام شده توسط وزارت کشور، روز 22 فرودین ماه، دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور صادر و از همان روز نیز، هیئت اجرایی توسط فرمانداری‌ها تشکیل و ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نیز، آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام‌ داوطلبان از روز 22 فروردین آغاز و تا 26 فروردین ماه به مدت 5 روز ادامه خواهد یافت؛ همچنین با پایان یافتن زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، کار شورای نگهبان رسماً آغاز و از 27 تا 31 فروردین، این شورا بی‌وقفه کار بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری را ادامه می‌دهد که این زمان 5 روزه، تا 5 روز دیگر هم طبق قانون، قابل تمدید است اما نهایتا وزارت کشور در روز 6 تا 7 اردیبهشت ماه، موظف است که اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست جمهوری 96 را اعلام رسمی کند.

در ادامه این روند نیز، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری طبق اعلام قبلی می‌توانند از 8 تا 27 اردیبهشت 96، به تبیلغ برنامه‌های خود بپردازند اما این تبلیغات در روز 28 اردیبهشت ماه، پایان خواهد یافت و نهایتا در روز 29 اردیبهشت ماه سال 96، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، در سراسر کشور برگزار می‌شود.

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم برای دسترسی آسان مخاطبان، مهمترین اخبار رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری 96 و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را به صورت زنده در همین خبر به‌روز رسانی می‌کند.

برای مشاهده اخبار جدیدی که در این خبر قرار داده شده است، صفحه خود را به‌روز رسانی کنید . . . .

** کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی

15:05- اگرچه هنوز حجت الاسلام و السلمین سید ابراهیم رئیسی درباره قطعی شدن حضورش در انتخابات 96 سخنی به زبان نیاورده است، اما گفته شده که کاندیداتوری وی در انتخابات قطعی است.

در همین پرویز امینی تحلیلگر مسائل سیاسی امروز طی یادداشتی در کانال شخصی خودش، نوشته که شواهد و قرائن نشان می‌دهد که کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری قطعی است و این کاندیداتوری به طور طبیعی بر محیط و فضای کلان انتخابات موثر است. (لینک)

انتهای پیام/

R1360/P1360/S1,12,10/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۳۹۳/۱۴_فروردین_کاندیداتوری_سید_ابراهیم_رئیسی_قطعی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: