Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@15:56:44 GMT

مدل پرده گیپور با طراحی شیک و بی نظیر

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۴۵۷/مدل_پرده_گیپور_با_طراحی_شیک_و_بی_نظیر

مدل پرده گیپور با طراحی شیک و بی نظیر

برای انتخاب مدل پرده باید نکاتی را در نطر بگیرید. اول اینکه رنگی که در فروشگاه می‌پسندید، دقیقاً رنگی نیست که در خانه شما نمایان می‌شود. مسلماً این پرده در اتاق پذیرایی در کنار رنگ‌های دیگر و بر روی زمینه‌های مختلف و همچنین در زیر نور‌های متنوع به کار رفته در فضا، به گونه‌های مختلف دیده می‌شود. بهتر است از چراغ متمرکز برای خرید خودداری کنید و پارچه پرده را زیر نور غیر متمرکز ببنید تا به رنگ انتخابی شما نزدیک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای زیبا شدن پرده در دکوراسیون اتاق پذیرایی بهتر است دو پنجره کنار یکدیگر را با یک پرده به یکدیگر متصل کنید. به وجود آوردن استفاده از چنین ترفندی محیط منزل شما را زیبا و مجلل نشان می‌دهد. برای ممانعت از تابش مستقیم نور خورشید، حتماً از آستری استفاده کنید. این مسئله هم از در معرض دید بودن توسط منازل اطراف ممانعت می‌کند و هم از تابش مستقیم نور خورشید به داخل جلوگیری می‌کند.

پرده در دیزاین پذیرایی بسیار تاثیر گذار است. به همین خاطر پرده‌های محوطه اتاق پذیرایی را با دقت بیشتری انتخاب می‌کنند. این پرده مانند مدل پرده پانچ از ایستایی لازم برخوردار است. ضمن اینکه استایل پرده موجب انتخاب و نصب آن‌ها می‌گردد.

افراد زیادی بر روی پارچه و جنس پرده متمرکز می‌شوند. از این رو سعی می‌کنند پارچه‌های حریر را برای محدوده اتاق خواب انتخاب کنند.

امیدواریم طرح‌های ارائه شده مدل پرده گیپور مورد رضایت شما قرار گرفته باشد و طرح‌های مورد علاقه خود را در این مجموعه گردآوری شده بیابید. ضمن اینکه می‌توانید از این ایده‌ها برای دکوراسیون منزل کمک بگیرید.                      

منبع: آرگا

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۴۵۷/مدل_پرده_گیپور_با_طراحی_شیک_و_بی_نظیر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: