Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:43:42 GMT

محور هراز دو طرفه شد/ ترافیک روان در فیروزکوه و هراز

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۴۵۹/محور_هراز_دو_طرفه_شد_ترافیک_روان_در_فیروزکوه_و_هراز

محور هراز دو طرفه شد/ ترافیک روان در فیروزکوه و هراز

دماوند- رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محدودیت‌های ترافیکی محور هراز لغو و بار دیگر این محور دو طرفه شد.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر از لغو محدودیت‌های ترافیکی محور هراز و دو طرفه شدن این محور خبر داد و افزود: در حال حاضر ترافیک در این محورها روان است و در هر دو مسیر تردد آزاد است، قرار بود ساعت 2 بامداد دوشنبه محور هراز دو طرفه شود اما با توجه به بار ترافیکی کم حجم در این محور این اتفاق زودتر از موعد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کرده و در هنگام رانندگی چراغ‌های خودرو را روشن کنند و گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود با توجه به خستگی در مسیر رانندگی و کاهش دید در شب سرعت خود را کاهش دهند و تمام توجه خود را به جلو معطوف کنند.

محبی اضافه کرد: با توجه به بیش از ۸۰ درصد مسافران نوروزی به شهر و دیار خود بازگشتند، مسافران باقی مانده برای بازگشت نگرانی نداشته باشند و با رعایت نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات و سفری ایمن تاثیرگذار باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۴۵۹/محور_هراز_دو_طرفه_شد_ترافیک_روان_در_فیروزکوه_و_هراز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: