Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:35:00 GMT

گام دولت برای مقابله با ریزگردهای غرب کشور + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۶۰۸/گام_دولت_برای_مقابله_با_ریزگردهای_غرب_کشور_فیلم

گام دولت برای مقابله با ریزگردهای غرب کشور + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور در محل کانون‌های فوق بحرانی ریزگرد در جنوب شرقی اهواز از نزدیک در جریان نحوه اجرای طرح ملی مهار کانون‌های ریزگرد در این شهرستان قرار گرفت.

در این بازدید استاندار خورستان، رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، رییس سازمان منابع طبیعی و جمعی دیگر از مسوولان استانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   تلاش دولت برای رفع مشکل ریزگردها + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۶۰۸/گام_دولت_برای_مقابله_با_ریزگردهای_غرب_کشور_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: