Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:35:21 GMT

نمایشگاه مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۷۰۸/نمایشگاه_مبارزه_با_اعتیاد_در_وزارت_علوم_گشایش_یافت

نمایشگاه مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم گشایش یافت

نمایشگاه عکس و پوستر دانشجویی، کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با حضور غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم، محسن بندپی معاون وزارت کار، رفاه و اجتماعی و سردار علی مویدی، قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه نمایشگاه عکس و پوستر مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه ۱۰۰ پوستر، عکس و نقاشی با موضوع آسیب های ناشی از اعتیاد که توسط دانشجویان کشور طراحی شده اند در معرض دید کارکنان ستاد وزارت علوم قرار گرفته است.

همچنین در حاشیه برگزاری، شصت و سومین جلسه کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر، پایگاه علمی و آموزشی «پیشگیری نوین» با هدف ارائه پژوهش ها و اطلاعات علمی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی رونمایی شد.

این پایگاه با تمرکز بر بخش آموزش در سطوح مختلف به عنوان تنها مرجع رسمی و تخصصی در زمینه پیشگیری اولیه از اعتیاد دارای بخش های: اخبار، علمی و آموزشی، یادداشت ها، جشنواره ها، منشورات، سیاست گذاری و قوانین، کتابخانه مجازی، پیام های پیشگیری و ... را شامل می شود.

همچنین این پایگاه به لحاظ هنری نیز فعال بوده و در زمینه های عکس، پوستر، کاریکاتور، فیلم کوتاه و انیمیشن، شعر و داستان در تلاش است با استفاده از ظرفیت های هنری پیام اجتماعی و پیشگیرانه را به صورت غیر مستقیم منتقل کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۷۰۸/نمایشگاه_مبارزه_با_اعتیاد_در_وزارت_علوم_گشایش_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: