Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:28:13 GMT

لیست قیمت چرخ خیاطی ژانومه، کاچیران، جک و مارشال در ۲۰ بافت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۹۵۰/لیست_قیمت_چرخ_خیاطی_ژانومه_کاچیران_جک_و_مارشال_در_۲۰_بافت

لیست قیمت چرخ خیاطی ژانومه، کاچیران، جک و مارشال در ۲۰ بافت

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چرخ خیاطی‌ها جزو وسایلی هستند که در بیشتر محیط‌ها کاربرد دارند و کسانی که از آن استفاده می‌کنند، اهمیت زیادی به کیفیت این محصول می‌دهند چون قرار است از آن استفاده‌های زیادی کنند. برای خرید هر کالایی به جز هزینه، کیفیت هم بسیار با اهمیت است. در این مطلب قرار است شما را با چرخ خیاطی‌های ژانومه و مارشال و جک و کاچیران آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرخ خیاطی‌ها به دو دسته چرخ خیاطی‌های صنعتی و چرخ خیاطی‌های خانگی تقسیم می‌شوند که اهداف متفاوتی دارند.

چرخ خیاطی های خانگی

چرخ خیاطی‌های خانگی جزو وسایلی هستند که در بیشتر منازل حضور دارند و برای کارهای معمولی مثل دوختن قسمت های مختلف لباس، کوتاه کردن لباس‌ها و تنگ و گشاد کردن لباس‌ها از آن استفاده می‌کنند و معمولا برای کاربردهای حرفه‌ای استفاده نمی‌شود و می شود گفت به طریقی کار راه انداز هستند و به همین علت طراحی آنها هم به صورتی است که بتواند نیازهای افراد را در همین حد مشخص برآورده کند. معمولا چرخ خیاطی خانگی قیمت بالایی ندارد و طول عمر آنها هم خیلی زیاد نیست و نمی‌تواند خیلی از آنها کار بکشید.

ویژگی‌های چرخ خیاطی‌های خانگی

چرخ خیاطی‌های خانگی انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها بدون برق کار می‌کنند و به چرخ خیاطی دستی معروف هستند که نسبت به بقیه موارد طول عمر بیشتری دارند. نوع دیگری از چرخ خیاطی‌های خانگی چرخ خیاطی‌های کامپیوتری هستند که می‌توانید به آنها برنامه دوخت بدهید و بعضی دیگر از چرخ خیاطی‌های خانگی مخصوص سردوزی پارچه‌ها و لباس‌ها هستند که مصرف‌کنندگان خاص خودشان را دارند. شما هم با در نظر گرفتن هدف می‌توانید چرخ خیاطی مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

چرخ خیاطی صنعتی

در کارگاه‌های تولیدی و کارخانه‌ها معمولا از این نوع چرخ‌ها استفاده می‌شود که برای دوخت دکمه سردست‌های مردانه و دوخت کمرهای شلوار جین و غیره هستند. کیفیت ساخت این محصول طوری است که می‌توانید برای مدت زیادی از آن استفاده کنید.

ویژگی‌های چرخ خیاطی‌های صنعتی

چرخ خیاطی‌های صنعتی در مقایسه با چرخ خیاطی‌های خانگی بزرگتر هستند و هزینه بیشتری هم برای خرید آنها باید پرداخت. همچنین با توجه به کاربردی که این چرخ خیاطی‌ها دارند می‌توانید برای دوخت‌های حرفه‌ای از آنها استفاده کنید.

قیمت چرخ خیاطی ژانومه

یکی از معتبرترین شرکت‌هایی که چرخ خیاطی و لوازم خانگی تولید می‌کنند، شرکت ژانومه است که معمولا وسایلی که توسط این شرکت ساخته می‌شود از علم روز دنیا تبعیت می‌کند و بر اساس تحقیقات علمی طراحی و ساخته می‌شود و دارای گواهینامه در سطح ملی و بین‌المللی است.

قیمت چرخ خیاطی کاچیران

کاچیران از برندهای نام آشنایی است که تقریباً بیشتر افراد اسم این برند را در محصولات مختلف چرخ خیاطی شنیده‌اند. رضایتمندی افراد از خرید محصولات این برند بسیار بالا بوده است و به این علت که به‌صورت تخصصی چرخ خیاطی تولید می‌کنند، انواع مختلف چرخ خیاطی‌های صنعتی و خانگی و گلدوزی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند و دارای استانداردهای ملی و بین‌المللی هستند.

قیمت چرخ خیاطی جک

یکی از معتبرترین شرکت‌هایی که به تولید چرخ خیاطی می‌پردازد، شرکت جک است که با چند شرکت اروپایی دیگر همکاری می‌کند و محصولات مختلف چرخ خیاطی را  برای کارهای حرفه‌ای طراحی و تولید می کند. از چرخ خیاطی‌های این شرکت در صنعت پوشاک و چمدان و چرم مبل و غیره استفاده می‌شود.

قیمت چرخ خیاطی مارشال

شرکت تولید محصولات مارشال در کشور تایوان کار خود را آغاز کرد و با گرفتن گواهینامه‌های بین المللی نظر بیشتر مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کرد. کیفیت و تنوع محصولات در برند مارشال توانسته است نظر بیشتر خریداران را به سمت خود جلب کند و محصولات این کارخانه در بیشتر دنیا برای وسایل خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کشور ایران هم نماینده انحصاری محصولات مارشال شرکت نیکو دوخت ماشین است.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4453793

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۹۵۰/لیست_قیمت_چرخ_خیاطی_ژانومه_کاچیران_جک_و_مارشال_در_۲۰_بافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: