Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@13:16:28 GMT

مرگ تلخ 3 دانش آموز در تصادف بردسکن

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۵۳۱/مرگ_تلخ_۳_دانش_آموز_در_تصادف_بردسکن

مرگ تلخ 3 دانش آموز در تصادف بردسکن

سه دانش‌آموز براثر تصادف در شهرستان بردسکن دچار مرگ مغزی شده و جان باختند.

غلامحسین غفوری مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت : متاسفانه در تصادف یک دستگاه وانت پیکان با 4 دانش آموز بردسکنی که روز گذشته 20 آبان‌ماه به وقع پیوست دو نفر از دانش‌آموزان فوت کردند.

وی اظهار کرد: به دلیل وخامت حال این افراد، بلافاصله به بیمارستان‌های شهرستان‌های سبزوار و نیشابور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش بردسکن اعلام کرد: متاسفانه لحظاتی قبل خبر فوت دو دانش آموز به نام های سجاد حسین‌پور و امیرعلی طاهریان که در کلاس چهارم ابتدایی مدرسه پسرانه حاج مومن مشغول به تحصیل بودند رسما اعلام شد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با بیان اینکه این دو دانش آموز در بیمارستان‌های سبزوار و نیشابور فوت کرده‌اند، بیان کرد: متاسفانه براساس آنچه اعلام شده یک نفر دیگر از دانش‌آموزان دچار مرگ مغزی شده و دیگری اکنون در اتاق عمل است.

وی گفت: این حادثه در خیابان 13 آبان و در فاصله 80 متری از مدرسه به وقوع پیوست، پس از وقوع حادثه به دلیل وخامت حال دانش آموزان توسط دوبالگرد به بیمارستان سبزوار و دو دانش آموز دیگر به بیمارستان نیشابور اعزام شدند.

غفوری ضمن تسلیت به خانواده این دانش آموزان بیان کرد: از مردم شریف درخواست داریم برای بهبود حال دو دانش آموز دیگر به نام های مهدی احمدی و مهدی جهانی‌فر دعا کنند.

در همین خصوص نخعی پلیس راهنمایی و رانندگی بردسکن گفت: علت اصلی سانحه در دست بررسی است و به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد./ ایسنا 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۵۳۱/مرگ_تلخ_۳_دانش_آموز_در_تصادف_بردسکن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: